Jest coś co łączy miłośników sportu, trekkingu i zwykłych niedzielnych wycieczkowiczów. Biegaczy, cyklistów, koszykarzy i… rodziny wybierające się na weekendowy wypad w góry. W zasadzie wszystkich, którzy cenią sobie jakąkolwiek aktywność. Czy można ów wspólny mianownik wykorzystać do promocji marki? Tak – i to w całkiem nieinwazyjny sposób.
Na każdą okazję
Bidony – bo o nich mowa – są dla turystów i sportowców jednym z najbardziej elementarnych akcesoriów. Nieważne czy mowa o osobach uzależnionych od codziennej aktywności fizycznej, czy o takich, które sporadycznie wybiorą się w teren. Coś do picia zawsze powinno być pod ręką. A bidon jest wygodniejszy od sklepowej butelki.
Potrzeby są różne. Czego innego będzie oczekiwał sportowiec, czego innego zdobywca górskich szlaków. Na szczęście możliwości też jest sporo i na rynku funkcjonuje cały szereg odmian bidonów. W zależności od przeznaczenia zmienia się ich kształt, materiał, czy ustniki. Tak, aby mogły optymalnie spełniać swoje zadanie.
Coś więcej niż butelka
Doskonale widać to na przykładzie bidonów przeznaczonych dla sportowców. W trakcie dużego wysiłku każdy szczegół może być istotny. Zwłaszcza, jeśli picie odbywa się w trakcie treningu lub zawodów, a nie w ich przerwach – tak, jak to ma miejsce u biegaczy lub triathlonistów.
Ich bidony powinny mieć kształt ułatwiający wygodne trzymanie, czasem z dodatkowym profilowaniem na palce lub nieślizgającą się powierzchnią w miejscu przeznaczonym na chwyt. Ustniki powinny być wąskie, chroniące przez zachłyśnięciem się zbyt dużymi łykami i przed przypadkowym wylaniem płynu. W przypadku rowerzystów wskazane jest również i to, aby zamknięcie ustnika było wykonane w sposób ułatwiający otwarcie zębami – tak, by nie angażować drugiej ręki.
Proste? Tak, ale nie każdy dostawca bidonów bierze to pod uwagę.
Na szlaku
Czy wymagania wobec bidonów turystycznych są mniejsze? Nic z tych rzeczy! Oczywiście, można sięgnąć po pierwsze lepsze rozwiązanie. Jednak w praktyce stosowanie kilku prostych rozwiązań znacząco ułatwia życie.
Przede wszystkim wariant turystyczny powinien sprawdzać się jako termos i przez jakiś czas utrzymywać temperaturę wlanych do niego napojów. Tak ciepłych zimą, jak i chłodnych latem. Po drugie – powinien być maksymalnie łatwy w czyszczeniu. W zależności od potrzeb pojawiają się też pewne różnice w zamykaniu takiego bidonu-termosu. Te stworzone z myślą o pieszych wędrówkach mają pokrywę mogącą służyć jako kubek. Inne mogą mieć zatyczki ułatwiające szybkie wyjmowanie z plecaka, czy wręcz wbudowany ustnik.
Gadżet z emocjami w tle
Na samym początku wspomniano, że bidony świetnie nadają się do reklamowania marki. Pytanie jednak czy faktycznie są więcej warte, niż innego typu gadżety. W końcu kubki, pamięci USB, czy nieśmiertelne długopisy reklamowe mają tą przewagę, że można je wręczyć każdemu, natomiast z bidonów korzystają tylko ludzie o konkretnym stylu życia.
Tyle, że bidony mają jedną zasadniczą zaletę. Jak zauważają konsultanci z Bidon.pl, popularne gadżety znajdują zastosowanie w zupełnie codziennych sytuacjach. Tymczasem bidon z nadrukowaną reklamą stosowany jest w trakcie uprawiania hobby. Niezależnie od tego, czy będzie to trening sportowy, maraton, rowerowa wycieczka, czy rodzinny weekend na szlaku – wszystko to są sytuacje budzące emocje. A pozytywne emocje to idealne tło, gdy zależy nam na dobrych skojarzeniach z marką. Zwłaszcza, że jest całkiem spora szansa, iż bidon z takim nadrukiem będzie przypadkowym elementem towarzyszącym w pamiątkowych zdjęciach.
Same nadruki można zresztą też wykorzystywać w różny sposób. Mogą być nanoszone zarówno na całą ściankę bidonu, jak i w ich górnej części. Część modeli jest nawet specjalnie profilowana pod kątem lepszej widoczności logo i naniesionych sloganów. W przypadku termosów z kubkiem można dodatkowo zadrukować również pokrywę. Możliwości jest wiele, a sam bidon z pewnością będzie ludziom służyć znacznie dłużej niż długopis czy smycz reklamowa. A co ważniejsze – będzie służył w okolicznościach, które lubią.
Wpisy promowane
- Zmiana strony firmowej – jak uniknąć pułapek i przeprowadzić migrację bezproblemowo?W dynamicznym świecie cyfrowym aktualizacja strony internetowej jest nieunikniona. Nowe technologie, zmieniające się trendy UX i wymagania użytkowników sprawiają, że ...
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
27.03.2025 Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025 Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
05.04.2025 XXVIII Konkurs KAROLE
09.05.2025 PM Showcase Day
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!