Bilety miejskie i parkingowe w aplikacji mobilnej Banku Millennium

Opublikowano: 4 stycznia 2017. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Bank Millennium udostępnił w aplikacji mobilnej możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej oraz biletów parkingowych. Nowa usługa oferowana jest we współpracy z firmą Mobile Traffic DATA (moBILET). 

Bilety miejskie i parkingowe w aplikacji mobilnej Banku Millennium 1Użytkownik może zalogować się do aplikacji i wybrać z menu opcję Bilety i parkomaty. Aby kupić bilet komunikacji miejskiej, należy wybrać miasto, przewoźnika i typ biletu, skasować bilet w aplikacji i np. ustawić go jako wigdet przed zalogowaniem, co pozwala na jego okazanie podczas kontroli biletów, bez konieczności dostępu do internetu.

W przypadku biletów parkingowych należy podać numer rejestracyjny samochodu, wybrać miasto, strefę i czas ważności biletu oraz pozostawić za szybą winietę moBILET dostępną bezpłatnie w Biurze Strefy Płatnego Parkowania lub kartkę z napisem „moBILET”. Użytkownik może wybrać opcję bez limitu czasu i w dowolnym momencie zakończyć parkowanie lub opcję parkowania przez określony czas, która również pozwala na jego przedłużenie, jak i wcześniejsze zakończenie. W każdym przypadku klient płaci jedynie za faktyczny czas postoju. Opłaty za bilety pobierane są automatycznie z wybranego konta w Banku Millennium.

Aktualnie mogą z niej korzystać użytkownicy telefonów z systemem Android, a już wkrótce również z systemem iOS.

Dawid ZarazińskiBilety miejskie i parkingowe w aplikacji mobilnej Banku Millennium

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.