Biuro Obsługi Klienta Poczty Polskiej na Blip.pl

Infopocztapolska.blip.pl – pod takim adresem działa internetowe Biuro Obsługi Klienta Poczty Polskiej na portalu społecznościowym Blip.pl. To już drugi profil Poczty w tym serwisie. Od września aktywnymi blipowiczami są Kamila Rudnik i Zbyszek Baranowski z biura prasowego firmy.

BOK Poczty Polskiej na Blipie będzie udzielał informacji m.in. na temat usług firmy, prawa pocztowego, regulaminów i cen. Dzięki temu Blipowicze jeszcze szybciej otrzymają informacje o ofercie Poczty oraz uzyskają odpowiedzi na swoje pytania.

Na Blipie startowaliśmy z pewnym niepokojem, jednak sukces tej formy dialogu z internautami przerósł nasze oczekiwania. Nie spodziewaliśmy się tak dużej liczby pytań i zgłaszanych spraw. Aby ułatwić Blipowiczom kontakt z nami postanowiliśmy część zadań powierzyć naszym specjalistom od usług. Mam nadzieję, że poradzą sobie z tak wymagającymi internautami jakimi są Blipowicze. – mówi Zbigniew Baranowski, Rzecznik Poczty Polskiej.

Główny profil Poczty Polskiej stanie się teraz bardziej wizerunkowy oraz informacyjny. Użytkownicy serwisu Blip.pl będą na nim mogli wygrać cenne znaczki pocztowe startując w konkursach czy przeczytać najważniejsze newsy o firmie i komentarze z bloga rzecznika.

Infopocztapolska.blip.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top