Infopocztapolska.blip.pl – pod takim adresem działa internetowe Biuro Obsługi Klienta Poczty Polskiej na portalu społecznościowym Blip.pl. To już drugi profil Poczty w tym serwisie. Od września aktywnymi blipowiczami są Kamila Rudnik i Zbyszek Baranowski z biura prasowego firmy.
BOK Poczty Polskiej na Blipie będzie udzielał informacji m.in. na temat usług firmy, prawa pocztowego, regulaminów i cen. Dzięki temu Blipowicze jeszcze szybciej otrzymają informacje o ofercie Poczty oraz uzyskają odpowiedzi na swoje pytania.
Na Blipie startowaliśmy z pewnym niepokojem, jednak sukces tej formy dialogu z internautami przerósł nasze oczekiwania. Nie spodziewaliśmy się tak dużej liczby pytań i zgłaszanych spraw. Aby ułatwić Blipowiczom kontakt z nami postanowiliśmy część zadań powierzyć naszym specjalistom od usług. Mam nadzieję, że poradzą sobie z tak wymagającymi internautami jakimi są Blipowicze. – mówi Zbigniew Baranowski, Rzecznik Poczty Polskiej.
Główny profil Poczty Polskiej stanie się teraz bardziej wizerunkowy oraz informacyjny. Użytkownicy serwisu Blip.pl będą na nim mogli wygrać cenne znaczki pocztowe startując w konkursach czy przeczytać najważniejsze newsy o firmie i komentarze z bloga rzecznika.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.