Blablacar debiutuje w Meksyku

Opublikowano: 27 kwietnia 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Blablacar, platforma społecznościowa skupiająca osoby oferujące wspólne przejazdy, przejmuje konkurencyjną firmę Riders i debiutuje w Meksyku. Stanowisko Country Managera BlaBlaCar w Meksyku przejmie Alberto Padilla.

Specyfika lokalnego rynku to przede wszystkim wzrost cen paliwa w ciągu pięciu lat o 70 proc. i słabo rozwinięta infrastruktura kolejowa. To spowodowało sukces platformy Rides prowadzonej przez Alberto Padillę, Cristinę Palacios i Ignacio Cordero.

ekran 2015-04-27 o 09.56.53

W ostatnich kilku latach BlaBlaCar pokazał, że potrafi dynamicznie wchodzić na nowe rynki oraz wprowadzać na swojej platformie pionierskie rozwiązania budujące bezpieczeństwo i zaufanie wśród użytkowników. Połączenie naszego doświadczenia z doświadczeniem BlaBlaCar nada nową dynamikę aktywnej społeczności, którą zbudowaliśmy w Rides. Liczymy, że razem przekonamy jeszcze więcej osób do umawiania się przez serwis na wspólne, ekonomiczne podróże. Meksykanie są niesamowicie rozmowni – większość z nich pewnie wskaże poziom „BlaBlaBla” w swoich profilach w serwisie BlaBlaCar – powiedział Alberto Padilla, który obejmuje stanowisko Country Managera BlaBlaCar w Meksyku.

Po zeszłotygodniowym ogłoszeniu przejęcia niemieckiego serwisu Carpooling.com oraz przyłączeniu węgierskiego Autohop, BlaBlaCar obecny jest w 19 krajach na całym świecie: działa w krajach Beneluksu, w Chorwacji, Francji, Hiszpanii, Indiach, Meksyku, Niemczech, Polsce, Portugalii, Rosji, Rumunii, Serbii, Turcji, na Ukrainie, na Węgrzech, we Włoszech oraz w Wielkiej Brytanii.

Niedawno przeprowadziliśmy wywiad z Michała Pawelcem, współzałożyciela BlaBlaCar.pl – zachęcamy do lektury!

Sylwester KozakBlablacar debiutuje w Meksyku

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.