Cyfrowy Polsat S.A. zakończył 2010 rok z liczbą 3 miliony 434 tysiące abonentów, co oznacza wzrost o ponad 230 tysięcy w porównaniu do roku 2009. Czwarty kwartał zeszłego roku przyniósł spółce wzrost bazy abonentów o ok. 156 tysięcy.
– Jestem bardzo zadowolony zarówno ze sprzedaży, jak i wzrostu liczby abonentów w zeszłym roku. Odnotowane wyniki są zgodne z naszymi założeniami i przewyższają konsensus rynkowy, co oznacza, że spółka rozwija się w dobrym tempie. Bardzo cieszy fakt, że nasze wyniki poprawiamy w warunkach rosnącej konkurencji, co jeszcze mocniej podkreśla trafność obranej przez nas strategii rozwoju, słuszność podejmowanych przez nas decyzji biznesowych, jak na przykład tej o zakupie Telewizji Polsat i zasadność realizowanych inwestycji w usługi telekomunikacyjne – powiedział Dominik Libicki, Prezes Zarządu w Cyfrowym Polsacie S.A.
Regularny wzrost liczby abonentów umocnił Cyfrowy Polsat na pozycji niekwestionowanego lidera rynku płatnej telewizji w Polsce. Jednocześnie spółka jest czwartą co do wielkości platformą płatnej telewizji satelitarnej w Europie, po brytyjskiej Sky Digital, francuskiej Canalsat i Sky Italia.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.