Bluerank rozpoczyna kampanię SEO dla redcoon.pl

Bluerank poinformował o rozpoczęciu współpracy z redcoon.pl w zakresie prowadzenia kampanii SEO. Celem rozpoczętej współpracy jest zwiększenie ilości klientów w sklepie internetowym.

LOGO BluerankWspółpraca rozpoczęła się od przeprowadzenia przez Bluerank analizy słów kluczowych oraz przygotowania zestawu rekomendacji pod kątem SEO dla serwisu objętego opieką. Celem pracy agencji jest pozycjonowanie i optymalizacja treści, by witryna Klienta stała się przyjazna i użyteczna zarówno dla internautów, jak i robotów wyszukiwarek.

Postanowiliśmy zaufać Bluerank ze względu na znaną już na rynku najwyższą jakość dostarczanych przez agencję usług. Dodatkowo, bogate doświadczenie i wiedza ekspercka zespołu mają dla nas szczególne znaczenie podczas prowadzenia współpracy w tak konkurencyjnej branży jak nasza – powiedziała Kinga Gutowska, dyrektor marketingu, redcoon.pl.

Grupa redcoon powstała w 2003 roku w Niemczech i od tego czasu dynamicznie się rozwija. Sieć swoje sklepy posiada już w 10 krajach Europy (Niemczech, Holandii, Austrii, Hiszpanii, Portugalii, Belgi, Danii, Włoszech, Francji oraz Polsce) i obsługuje ponad 5,5 miliona klientów, dostarczając średnio 180.000 produktów miesięcznie.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top