Bluerank rozpoczyna kampanię SEO dla redcoon.pl

Opublikowano: 14 listopada 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Bluerank poinformował o rozpoczęciu współpracy z redcoon.pl w zakresie prowadzenia kampanii SEO. Celem rozpoczętej współpracy jest zwiększenie ilości klientów w sklepie internetowym.

LOGO BluerankWspółpraca rozpoczęła się od przeprowadzenia przez Bluerank analizy słów kluczowych oraz przygotowania zestawu rekomendacji pod kątem SEO dla serwisu objętego opieką. Celem pracy agencji jest pozycjonowanie i optymalizacja treści, by witryna Klienta stała się przyjazna i użyteczna zarówno dla internautów, jak i robotów wyszukiwarek.

Postanowiliśmy zaufać Bluerank ze względu na znaną już na rynku najwyższą jakość dostarczanych przez agencję usług. Dodatkowo, bogate doświadczenie i wiedza ekspercka zespołu mają dla nas szczególne znaczenie podczas prowadzenia współpracy w tak konkurencyjnej branży jak nasza – powiedziała Kinga Gutowska, dyrektor marketingu, redcoon.pl.

Grupa redcoon powstała w 2003 roku w Niemczech i od tego czasu dynamicznie się rozwija. Sieć swoje sklepy posiada już w 10 krajach Europy (Niemczech, Holandii, Austrii, Hiszpanii, Portugalii, Belgi, Danii, Włoszech, Francji oraz Polsce) i obsługuje ponad 5,5 miliona klientów, dostarczając średnio 180.000 produktów miesięcznie.

Sylwester KozakBluerank rozpoczyna kampanię SEO dla redcoon.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.