Spółka eStoreMedia otrzymała „Bon na Innowacje dla MŚP” z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 i wspólnie z ekspertami Polskiej Akademii Nauk będzie tworzyć inteligentne systemy zbierające treści w e-commerce.
Dzięki otrzymanej dotacji eStoreMedia będzie mogła istotnie przyspieszyć rozwój swoich flagowych produktów badawczych na rynku e-commerce, skierowanych do producentów m.in. produktów FMCG i elektroniki: eStoreCheck, eStoreJoruney oraz Shopper Review Analysis.
Od 2009 roku wspieramy marketerów w prezentowaniu produktów w e-commerce oraz innych kanałach cyfrowych. Rozwinęliśmy szereg narzędzi informatycznych umożliwiających realizację projektów badawczych oraz tworzenie i dystrybucję treści produktowych w Internecie. Dzięki współpracy z Polską Akademią Nauk, która jest dla nas bardzo wartościowym partnerem, będziemy mogli kontynuować szybką ścieżkę wzrostu, a tym samym utrwalić naszą pozycję, jako jednej z najbardziej innowacyjnych firm w branży – powiedział Bartosz Kiełbiński, prezes i współzałożyciel eStoreMedia.
eStoreMedia to firma badawczo-konsultingowa, specjalizująca się w usprawnianiu obecności i widoczności marki w cyfrowych kanałach komunikacji. Firma prowadzi projekty badawcze w przeszło 30 krajach i obsługuje m.in. takie marki, jak Braun, Gillette, Grohe, Nestle, Nike czy L’Oreal.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.