Boomerang dla digital One

Piąta edycja Międzynarodowego Konkursu Marketingu Bezpośredniego „Boomerang” przyniosła agencji digital One cenne wyróżnienie, przyznane w kategorii specjalnej „Złota słuchawka”, za akcję „Apetyt na więcej…”, zrealizowaną dla Domu Sprzedaży Mediów At Media. Jury doceniło ideę integracji metod marketingowych, która stanowi podstawę dla projektów tworzonych przez digital One.

Projekt, za który jury konkursu przyznało wyróżnienie, to pierwsza w Polsce akcja promocyjna wykorzystująca nowoczesną technologię MMS (wiadomości multimedialne przesyłane za pośrednictwem telefonów komórkowych). digital One wykorzystało ją jako najodpowiedniejszą dla grupy docelowej promowanego produktu.

Jurorzy docenili przede wszystkim efektywną integrację działań marketingowych prowadzonych w Internecie i offline oraz kompleksowe podejście do realizowanej kampanii, wytyczającej kierunek działań marketingowych również dla innych agencji.

„Wyróżnienie utwierdza nas w tym, że stosowane przez nas metody są skuteczne.” mówi prezes digital One – Olgierd Cygan. „Cieszymy się, że nasze pomysły znajdują uznanie w oczach specjalistów i mamy nadzieję, że kolejne realizowane przez nas pionierskie projekty także zostaną docenione.”

Jury konkursu Marketingu Bezpośredniego „Boomerang” przewodniczył James Kelly – Dyrektor Generalny Brytyjskiego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Konkurs odbywa się w ramach Międzynarodowych Dni Marketingu Bezpośredniego. Honorowy patronat nad tegoroczną jego edycją objął Jan Krzysztof Bielecki, Dyrektor Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju i były premier.

http://www.digitalone.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top