Od kilku dni na stronie Skarbca Mennicy Polskiej internautów wita ostatni koronowany władca Polski – Stanisław August Poniatowski – założyciel Mennicy. Wirtualnego Króla do życia powołała firma Fido:intelligence.
Celem nowatorskiego projektu jest promocja nowoczesnego i jednocześnie zakorzenionego w tradycji wizerunku Mennicy Polskiej, prezentacja oferty numizmatów, ale również przybliżenie ważnej, historycznej postaci i przedstawienie jej w sposób otwarty, przystępny i przyjazny dla internauty.
Król cel ten realizuje doskonale. Swoim strojem i stylizowanym językiem przypomina charakter czasów, z jakich przybywa. Został wyposażony w wiedzę historyczną na temat swojej epoki. Umiejętnie zapytany wypowie się nawet na temat Carycy Katarzyny, czy Konstytucji 3 Maja. Zastosowana autorska technologia Fido:intelligence sprawia, że z Królem można prowadzić zupełnie swobodną rozmowę, bez konieczności wpisywania określonych, sztywnych zapytań. Bez wątpienia ma to wpływ na popularność Króla, który w ciągu pierwszych 4 dni istnienia w wirtualnym świecie przeprowadził ponad 500 rozmów z internautami.
W swojej bazie ma ponad 1300 odpowiedzi na różne tematy. Przede wszystkim jest jednak doskonałym znawcą aktualnej oferty Skarbca Mennicy Polskiej. Udziela wyczerpujących informacji o dystrybucji numizmatów o różnej tematyce. Wirtualny Król przyciąga na stronę internautów i ułatwia poszukiwania i wybór numizmatów.
Projekt Wirtualnego Króla jest wyjątkowy z różnych względów. Po pierwsze, jak przekonuje Fido:intelligence nigdy jeszcze na świecie bot – postać historyczna nie otrzymała tak odpowiedzialnej funkcji, jak reprezentowanie firmy w internecie. Po drugie, Król to pierwszy w Polsce bot, który jest całą postacią, czyli widoczny jest od przysłowiowych „stóp do głów”. Wreszcie, Stanisław August Poniatowski to również pierwszy Wirtualny Asystent, który mówi stylizowanym językiem i wykorzystuje przy tym nowy głos syntezy mowy autorstwa IVO Software.
Król – jak też inne boty Fido:intelligence – zapamiętuje swojego rozmówcę, a architektura systemu pozwala na gromadzenie informacji przydatnych dla działów obsługi klienta, marketingu czy sprzedaży Skarbca Mennicy Polskiej. Dzięki analizie rozmów z użytkownikami w nienachalny sposób można badać opinię Klientów o ofercie, w tym planowanych nowych numizmatach, czy też zbierać dane statystyczne dotyczące klientów Skarbca.
Patrząc na efekt nie dziwi fakt, że prace przy tworzeniu Wirtualnego Króla były również wyjątkowe. Na zlecenie Skarbca Mennicy Polskiej zaprojektowano oraz uszyto przepiękny strój królewski. W efekcie aktor odgrywający rolę króla miał na sobie ważący wiele kilogramów kostium. Sesja zdjęciowa, będąca jednym z etapów tworzenia Wirtualnego Asystenta, była także wymagająca pod względem autorskim i reżyserskim. Nagrano ponad 90 filmików ukazujących emocje króla, nie wszystkie do tej pory wykorzystano. Cześć została zachowana na specjalne okazje oraz planowaną jeszcze promocję Króla. Sesję wyreżyserował Tomek Bergmann, stały współpracownik Fido:intelligence.
– Projekt dla Skarbca Mennicy Polskiej był dla nas ciekawym wyzwaniem, a dla rynku potwierdzeniem, że nasza technologia i wypracowane przez Fido:intelligence metody tworzenia asystentów wyznaczają kierunki rozwoju naszej branży w Polsce i na świecie. Cieszymy się, że ambitne projekty, gdzie asystenci nie tylko dobrze wyglądają, ale perfekcyjnie pełnią swoją funkcję, powstają właśnie pod naszymi skrzydłami – mówi Grzegorz Rutkiewicz, Prezes Zarządu Fido:intelligence.
Czy Król ma szansę stać się najpopularniejszą postacią historyczną wśród buszujących w sieci Polaków? Czas pokaże, ale ma na to naprawdę spore szanse.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.