Po 6 tygodniach od przejęcia pojawiła się nowa wersja serwisu Digg.com. Betaworks, nowy właściciel serwisu, zamierza przywrócić mu utraconą pozycję w sieci.
Sześć tygodni temu serwis Digg został przejęty przez firmę Betaworks, która zapowiadała jego całkowitą odmianę. Spodziewano się, że prace nad serwisem potrwają co najmniej kilka miesięcy, podczas gdy już dziś w sieci pojawił się nowy, odświeżony serwis Digg, kładący nacisk na materiały zdjęciowe. Witryna, zgodnie z wcześniejszymi zapewnieniami, jest obecnie wolna od reklam, jak informuje serwis Tech Crunch.
Nowym prezesem firmy Digg jest John Borthwick i to on wyjaśnił, że uruchomienie serwisu Digg z zupełnie nową infrastrukturą było bardziej opłacalne od naprawiania starej. Utrzymywanie wcześniejszej platformy, na której funkcjonował serwis, zdaniem Borthwicka kosztowałoby setki tysięcy dolarów miesięcznie. W związku z tym, nowy zespół serwisu Digg postanowił zrezygnować ze starych technologii, wyrzucić wszystkie wcześniejsze moduły, na rzecz nowego startu serwisu.
W planach spółki Betaworks jest przywrócenie dawnej świetności Digg.com. Konieczne więc było jego włączenie do sieci jak najszybciej i skupienie się następnie na rozwijaniu zupełnie nowej platformy. Jeszcze dwa lata temu serwis był udoskonalany, wprowadzano do niego nowe funkcjonalności, a specjaliści porównywali go do serwisów takich jak Twitter czy Facebook. Później stopniowo zaczął tracić na popularności, a w końcu został sprzedany.
Wszyscy dotychczasowi użytkownicy serwisu Digg będą mogli korzystać na nowej platformie ze swoich wcześniejszych kont. Będą mogli również odzyskać większość danych, które wcześniej zapisywali na koncie użytkownika. Podobnie jak w pierwotnej wersji, do serwisu Digg użytkownicy będą logować się korzystając z loginu i hasła z Facebooka. Integracja pomiędzy serwisem społecznościowym Facebook a witryną oznacza, że aktywności z serwisu Digg znajdą odzwierciedlenie na tablicy użytkownika na Facebooku.
W ciągu najbliższych kilku miesięcy właściciele serwisu Digg zamierzają wprowadzić w nim funkcje personalizacji i nowe opcje służące do komentowania.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.