Carlsberg z Live Nation – ogólnopolska kampania

Opublikowano: 6 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Ruszyła ogólnopolska kampania wspierająca zaangażowanie marki Carlsberg w cyklu koncertów Live Nation, obejmująca telewizję i Internet. Carlsberg, oficjalne piwo Live Nation, umożliwia konsumentom zdobycie biletów na wszystkie pięć koncertów cyklu: U2, Madonny, Jethro Tull, Chris de Burgh oraz Rammstein. Marka uruchomiła także specjalną stronę internetową www.carlsbergmusic.pl, poświęconą wyłącznie wsparciu Live Nation.

Kampania telewizyjna, obejmująca 15-sekundowe spoty emitowane na antenach wybranych stacji telewizyjnych (TVN, Polsat, Discovery, Animal Planet, TV4 i stacje At Media), przekazuje informację, że Carlsberg jest oficjalnym piwem koncertów Live Nation oraz informuje o możliwości wygrania biletów, odsyłając jednocześnie do strony internetowej marki.

Kampania prowadzona w Internecie obejmuje wybrane serwisy tematyczne i społecznościowe, takie jak m.in. O2, Wp.pl, Activist.pl, Fotka.pl, nasza-klasa.pl, wrzuta.pl i inne. Formaty internetowe przekierowują zainteresowanych do specjalnie uruchomionej strony www.carlsbergmusic.pl, która informuje o zasadach promocji i jednocześnie jest platformą, na której można wygrywać bilety na wybrany przez siebie koncert.

Dodatkowo Carlsberg prowadzić będzie dedykowane akcje promocyjne w hipermarketach Carrefour (od 1 lipca do 7 sierpnia) i Tesco (od 1 do 31 lipca).

„Carlsberg jest w tym roku oficjalnym piwem największych muzycznych koncertów w Polsce, dlatego z tej okazji przygotowaliśmy działania promocyjne, które są wyjątkową szansą dla naszych konsumentów, by przeżyć ‘prawdopodobnie najlepsze muzyczne emocje na żywo’ na wybranym przez siebie koncercie.” – mówi Piotr Walenczak, Senior Brand manager marki Carlsberg.

www.carlsbergmusic.pl

Tomasz UchańskiCarlsberg z Live Nation – ogólnopolska kampania

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski