Carrefour Marketplace – nowy e-commerce Carrefour od K2

Opublikowano: 6 listopada 2017. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Agencja K2 zaprojektowała layout oraz UX nowego serwisu Carrefour.pl, a także opracowała koncepcję migracji istniejących funkcjonalności. Na stronie można od dziś w szybki i wygodny sposób kupić produkty zarówno z oferty Carrefour, jak i jego sprawdzonych partnerów handlowych.

Zadaniem agencji było zaprojektowanie nowego serwisu (UX i grafika), który połączy dotychczasową ofertę sklepów stacjonarnych z ofertą e-commerce i zewnętrznych dostawców. Oferta sprzedaży produktów online jest oczywiście kluczowym elementem serwisu, jednak wsparcie sprzedaży w sklepach lokalnych był równie istotnym celem Carrefour i K2.

Carrefour Marketplace już jest jedną z największych platform e-commerce, a plany zakładają dalszy rozwój i ciągły wzrost liczby partnerów. Tworząc platformę, Carrefour nie tylko chciał wyjść naprzeciw współczesnemu konsumentowi, oferując jak najszerszą gamę produktów dostępnych w jednym miejscu, ale również sprzedawcom, umożliwiając dotarcie do szerszej grupy odbiorców.

Carrefour to francuska sieć hipermarketów, która z K2 współpracuje od 2013 roku. Agencja doradza klientowi w zakresie cyfrowej transformacji oraz pomaga wdrażać wybrane nowe, zaawansowane technologicznie produkty.

Dawid ZarazińskiCarrefour Marketplace – nowy e-commerce Carrefour od K2

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Facebook Twitter

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Zajmuje się tematami związanymi z nowymi technologiami, biznesem, turystyką i kulturą. Szef firmy nuAurora.com, wydawca portalu DziennikTurystyczny.pl.