Spotkania biznesowe to nie tylko okazja, by porozmawiać o współpracy czy przyszłości firmy. To także doskonały sposób na to, by pokazać się w jak najlepszym świetle. Dzieje się tak nie tylko dzięki kompetentnym pracownikom i odpowiedniemu lokum, ale także…jedzeniu.
Wizerunek firmy
Każda firma dba nie tylko o wizerunek na zewnątrz, przykładając wagę do kampanii czy wzbudzania zaufania wśród swoich potencjalnych klientów. Wizerunek wewnętrzny jest równie ważny – zwłaszcza, jeśli nasi goście mają zdecydować o przyszłej współpracy. Chociaż mogłoby się wydawać, że podczas ważnych spotkań jedzenie jest ostatnią rzeczą na jaką zwracamy uwagę, odpowiednie ugoszczenie osób z zewnątrz to podstawa dobrego wychowania. I jeśli jej zabraknie, z pewnością odbije się to w naszych kręgach niezbyt przychylnymi opiniami.
Czy tylko spotkania biznesowe?
Catering zajmuje się w bardzo szeroki sposób organizacją wszelkich imprez, w tym oczywiście spotkań biznesowych. Na szczęście nie tylko. W ten sposób możemy znaleźć firmę, która zajmie się jedzeniem podczas wigilii firmowej, wspólnych śniadań zarządu czy nawet zapewnieniem pyszności na kawową przerwę. Dlatego catering pomaga nie tylko w budowaniu wizerunku wśród naszych wspólników, ale także wśród pracowników, którzy dużą wagę przykładają do odpowiedniego traktowania. Świeże rogaliki, ciasteczka czy kanapki postawione w sali konferencyjnej to wyraźny sygnał, że firma dba o swoich pracowników. I że zależy im na efektywnej pracy z pełnym, a nie pustym żołądkiem.
Wszystko pod kontrolą
Oprócz odpowiedniego wizerunku na zewnątrz i wśród pracowników firmy, catering biznesowy zapewnia nam coś, czego nie da się przecenić – brak stresu. Kto ma czas na przygotowywanie śniadań dla swoich pracowników? Kto myśli o tym, by zatrudniać kucharzy specjalnie na wigilię bądź urządzaną konferencję? Przecież tego wszystkiego trzeba dopilnować, a zawsze coś może wymknąć się spod kontroli. W przypadku cateringu tego typu spotkania są znacznie prostsze. Wystarczy wybrać konkretny zestaw dań, dostosować je do nawyków żywieniowych gości (dania wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe) i… to wszystko. Doskonale pokazuje to catering biznesowy Cateringoo – prostota i kontrola nad wszystkim. Czego chcieć więcej?
Nie tylko dla dużych firm
Chociaż mogłoby się wydawać, że catering biznesowy jest opcją przede wszystkim dla dużych firm, coraz więcej małych i średnich przedsiębiorstw zauważa zalety tego rozwiązania. Zwłaszcza podczas większych eventów, takich jak wspomniana wigilia czy integracja pracowników. Znacznie lepiej jest urządzić wydarzenie w firmie i zorganizować catering, niż zaprosić pracowników do restauracji – w ten sposób sami prosimy się o zbyt duży rachunek. Catering może być zatem nie tylko wygodnym rozwiązaniem, ale także wybawieniem od niepotrzebnych wydatków.
Czy zatem warto? Oczywiście – to proste i wygodne wyjście dla wielu firm, które pragną pokazać się z jak najlepszej strony, zarówno wśród wspólników jak i pracowników. Pozwoli perfekcyjnie zorganizować zarówno małe jak i duże spotkania, bez stresu o to, że coś pójdzie nie tak.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.