Ceneo.pl z nowymi funkcjami dla użytkowników

Opublikowano: 3 kwietnia 2018. Kategoria: Rynek. Tagi:

Więcej informacji i mniej kliknięć. Tak w skrócie można podsumować wiosenne nowości, które dla swoich użytkowników wprowadziło Ceneo.pl.

Jeden z najpopularniejszych serwisów e-commerce w Polsce ten rok rozpoczął od rozwijania funkcji opinii o produktach oraz ułatwień przy wyborze dostawców. Użytkownicy czytając komentarz, dostają informację, po jakim czasie od zamówienia produkt został oceniony.

Każdego dnia klienci zostawiają w naszym serwisie setki tysięcy nowych Zaufanych Opinii o produktach i sklepach. Udostępniając nowe dane, zwiększyliśmy ich atrakcyjność. Klienci mogą bowiem jeszcze łatwiej ocenić, czy opinia jest dla nich przydatna – wyjaśnia Karolina Kowal, product owner w Ceneo.pl.

Posiadacze konta w serwisie Ceneo.pl, bez dodatkowych ruchów myszką, sprawdzą też, czy sklep wyśle do nich produkt za pomocą ulubionej firmy kurierskiej lub paczkomatu. Wystarczy wskazać taką metodę w swoich ustawieniach a później przy ofertach wypatrywać nowej czerwonej ikonki w kształcie paczki z sercem.

Serwis ułatwia też polowanie na okazje i odnajdowanie ulubionych produktów w sklepach. Znane wszystkim czerwone serduszko, za pomocą którego posiadacze kont na Ceneo.pl oznaczali ulubione produkty, jest już dostępne na wszystkich urządzeniach z dostępem do internetu.

Serwis zapowiedział, że jeszcze w tym roku pojawią się kolejne udogodnienia dla użytkowników.

Dawid ZarazińskiCeneo.pl z nowymi funkcjami dla użytkowników

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Facebook Twitter

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Kierownik think tanku "How To Do IT", powołanego przez wydawcę "Harvard Business Review Polska". Zajmuje się tematami związanymi z nowymi technologiami, biznesem i kulturą.