Cinkciarz.pl udostępnia usługę przekazów pieniężnych z Wielkiej Brytanii do Polski

Opublikowano: 27 czerwca 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Cinkciarz.pl udostępnia użytkownikom rachunek funtowy w Banku ING w Wielkiej Brytanii. Jak przekonuje firma to oznacza, że prawie 700 tys. Polaków żyjących na Wyspach może już przesyłać do Polski pieniądze bez wysokich opłat za przelewy międzynarodowe i niekorzystnego spreadu.

Cinkciarz.pl_logoPrzelewy międzynarodowe z Wysp Brytyjskich do Polski są bardzo drogie. Klienci tracą na wysokich prowizjach, kosztach przewalutowania transakcji, a także opłatach naliczanych przez bank nadawcy, odbiorcy a nawet banki pośredniczące (tzw. banki korespondenci). Są zmęczeni długim czasem oczekiwania na realizację transakcji. Może to zająć nawet kilka dni. Klienci są zirytowani również tym, że nigdy nie wiedzą, ile tak naprawdę przelew będzie kosztował. Często dowiadują się o tym już po dokonaniu transakcji – mówi Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl.

Wszystkie te problemy rozwiązuje nowa oferta Cinkciarz.pl. Umożliwia ona użytkownikom serwisu dokonywanie wpłat na rachunek funtowy w banku ING. Następnie przewalutowana kwota jest przekazywana w złotówkach na rachunki klientów w bankach w Polsce. To jedno z najkorzystniejszych rynkowych rozwiązań, które pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze.

Rozwiązanie wprowadzone przez Cinkciarz.pl jest możliwe dzięki temu, że firma zawarła umowę agencyjną ze spółką Conotoxia, która posiada licencję instytucji płatniczej. Na mocy tej umowy, Cinkciarz.pl udostępnia usługę przekazów pieniężnych z Wielkiej Brytanii do Polski. Cinkciarz.pl jest jedynym udziałowcem spółki Conotoxia.

Dawid ZarazińskiCinkciarz.pl udostępnia usługę przekazów pieniężnych z Wielkiej Brytanii do Polski

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.