Po miesiącu od przejęcia przez Groupon, portal zakupów grupowych Citydeal.pl zmienia logo i domenę. W okresie przejściowym logo łączy obydwie marki – Groupon i Citydeal. Obecnie aktywne są też obie domeny, kierujące na tą samą stronę. Docelowo, portal będzie funkcjonował tylko pod adresem www.groupon.pl, a layout zostanie zmieniony zgodnie ze standardami Groupon.
Rebranding nie łączy się z żadnymi zmianami dla dotychczasowych użytkowników serwisu. Wszystkie hasła będą aktywne, a zakupione bony ważne. Bez zmian pozostają również wykorzystane dotychczas narzędzia marketingowe. Kampania internetowa będzie prowadzona długofalowo.
„Zależy nam na płynnym przejściu na nową markę w sposób, który najmniej odczują nasi klienci i partnerzy biznesowi. Wręcz przeciwnie – chcemy, aby mogli oni docenić możliwości i potencjał, który niesie światowa marka Groupon.” – komentuje Marcin Szałek, country manager Groupon.pl.
Od początku funkcjonowania serwisu sprzedano 8000 bonów. a zarejestrowanych użytkowników jest już 350 tysięcy. Groupon.pl codziennie wyświetla inną ofertę dla każdego z aktywnych miast. W Warszawie i Krakowie poza głowną, jest jeszcze oferta specjalna zmieniana co dwa dni i niekonkurencyjna w stosunku do głównej. Obecnie Groupon.pl działa już w największych miastach w Polsce – Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Katowicach, Szczecinie. Docelowo, serwis przewiduje 40 miast na terenie kraju.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.