Spółka ClickQuickNow, działająca w obszarze marketingu wykorzystującego internet, SMS oraz e-mail, przedstawiła nową identyfikację wizualną. Zmiany spowodowane są z rozszerzeniem działalności prowadzonej przez spółkę.
Poprzez rebranding chcemy pokazać, kim obecnie jesteśmy i czym się zajmujemy na co dzień, pokazać wartość dodaną, którą zapewniamy klientom, codziennie korzystającym z naszych usług. Warto podkreślić, że nie jesteśmy spółką bazodanową, ani nie udostępniamy danych, ponieważ nie posiadamy na to zgody. Zajmujemy się permission marketingiem, czyli pozyskiwaniem zgody na otrzymywanie komunikatów marketingowych od naszych klientów podczas rejestracji użytkowników w naszych serwisach internetowych (identycznie jak to robią portale) oraz performance marketingiem, czyli wykonywaniem rozliczanych za efekt działań marketingowych dla naszych klientów (identycznie jak ma to miejsce w sieciach afiliacyjnych). Tym, co odróżnia nas od wielu innych graczy rynkowych, którzy posiadają swoje zasoby bazodanowe, jest dostarczanie leadów na zamówienie – powiedział Marcin Kostecki, prezes zarządu ClickQuickNow.
ClickQuickNow posiada obecnie bazę konsumencką o wielkości ponad 2,7 mln rekordów osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym środkami komunikacji elektronicznej, od podmiotów trzecich.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.