Spółka Codemedia kupiła 30 proc. udziałów w firmie Quartic. Inwestycja kapitałowa i partnerstwo produktowe pozwolić mają na rozwinięcie narzędzi z obszaru targetowania kampanii internetowych oraz rekomendacji produktowych.
Całościowa inwestycja Codemedia obejmuje 50 proc. udziału w kapitale zakładowym Quartic – zakup kolejnych 20 proc. udziałów zostanie sfinalizowany do końca bieżącego roku. Środki te mają zapewnić spółce Quartic możliwości rozwoju technologicznego i wejścia w nowy obszar: rozwiązań dedykowanych rynkowi mediowo-reklamowemu.
Quartic specjalizuje się w tworzeniu produktów i usług dla branży internetowej. Flagowy produkt spółki to system personalizowanych rekomendacji dla e-biznesu. System automatycznie gromadzi i analizuje informacje o zachowaniach klientów na stronie internetowej. Na tej podstawie poznaje ich potrzeby i preferencje zakupowe po to, by z obszernego katalogu produktów lub treści przedstawić najlepszą ofertę i ją właśnie zaprezentować. Wśród klientów Quartic są m.in.: Empik.pl, Merlin.pl, Playmobile.pl, Rainbow Tours, Szkla.com, Praktiker.pl.
Dzięki zaangażowaniu Codemedia nacisk rozwoju produktów spółki ma być położony na kierunki związane z rynkiem reklamowym, w szczególności z szeroko rozumianą reklamą efektywnościową. Oprócz Codemedia, aktywnymi udziałowcami Quartic pozostają Data Force Group oraz Divante.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.