Codemedia podsumowuje wydatki reklamowe w branży finansowej

Opublikowano: 13 stycznia 2016. Kategoria: Rynek. Tagi:

Okazuje się, że trzeci kwartał 2015 roku w zakresie wydatków na reklamę w branży finansowej zanotował spadek o ok. 7 proc. Według szacunków Codemedia wydatki wyniosły w trzecim kwartale wyniosły ponad 108 mln zł. Spadły również wydatki na reklamę online.

W trzecim kwartale udział reklamy online spadł w stosunku do tradycyjnych form reklamy (TV, prasa). Sektor finansowy przeznaczył na reklamę cyfrową ponad 16 milionów złotych.

udzial

 

Wśród wydatków na reklamę największe budżety w branży finansowej posiadają banki (ok. 58 proc.) oraz instytucje finansowe (leasing, firmy kredytowe i pożyczkowe, biura maklerskie i fundusze inwestycyjne).

instytucje

 

Wśród promowanych produktów największym powodzeniem cieszą się konta oraz kredyty (łącznie ok. 67 proc.).

produkty

 

Wśród ubezpieczeń najwięcej środków przeznaczano na promocję ubezpieczeń na życie i OC/AC (ok. 87 proc.).

 

ubezpieczenia

Sylwester KozakCodemedia podsumowuje wydatki reklamowe w branży finansowej

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.