Comarch odświeża swój wizerunek i wdraża nowy portal korporacyjny. Uruchomione zostały dwie jego wersje: skierowana na rynek amerykański (www.comarch.com) oraz niemiecki (www.comarch.de). Nowy serwis jest dziełem agencji SoInteractive .
Comarch od kilku miesięcy pracuje nad stworzeniem nowego wizerunku firmy w Internecie. Do dokonanych już zmian dołączany jest właśnie nowy portal korporacyjny. W sumie agencja SoInteractive opracuje dla Comarch aż dziewięć jego wersji.
„Naszym zadaniem nie była po prostu jednorazowa produkcja strony WWW. Nowy portal korporacyjny to element dużego projektu realizowanego dla Comarch” – opowiada Grzegorz Gracz, dyrektor kreatywny SoInteractive. – „Opracowujemy i wdrażamy całościową strategię komunikacji firmy w sieci, której celem jest gruntowna rewitalizacja jej internetowego wizerunku”.
„Stworzenie serwisu było złożonym przedsięwzięciem” – mówi Jowita Gmytryk, Dyrektor Działu Informatyki Korporacyjnej w Comarch – „Agencja musiała uwzględnić rozbudowaną strukturę portfolio produktów oraz międzynarodową aktywność rynkową i wkomponować to w ramy spójnego portalu całej firmy. W zakres prac wchodził więc m.in. projekt architektury informacji, ujednolicenie i uzgodnienie treści”.
SoInteractive zadbało zarówno o walory wizualne serwisu, jak też o wygodę i łatwość administrowania nim. Specjaliści agencji zaproponowali autorski CMS – system zarządzania treścią i jej wersjonowaniem wraz z uprawnieniami redaktorów. Przewidzieli też elastyczne możliwości pozycjonowania (SEO/SEM).
Nowy wizerunek firmy budowany jest także dzięki technologiom, których nie stosowano dotychczas w produkcjach webowych dla dużych korporacji. Przykładem są elementy graficzno-nawigacyjne na stronie głównej. Do wykonania tych animowanych obiektów zastosowano technologię PV3D.
„To przedsięwzięcie jest kolejnym etapem współpracy Comarch z SoInteractive, która rozpoczęła się od majkrosajtu dla branży ubezpieczeń. Inne zadania powierzone agencji to identyfikacja wizualna poszczególnych sektorów produktowych, redesign logotypu, a także prace nad kampaniami reklamowymi” – komentuje Piotr Gamracy, Business Development Manager agencji.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.