Comarch – nowy wizerunek w Internecie

Comarch odświeża swój wizerunek i wdraża nowy portal korporacyjny. Uruchomione zostały dwie jego wersje: skierowana na rynek amerykański (www.comarch.com) oraz niemiecki (www.comarch.de). Nowy serwis jest dziełem agencji SoInteractive .

Comarch od kilku miesięcy pracuje nad stworzeniem nowego wizerunku firmy w Internecie. Do dokonanych już zmian dołączany jest właśnie nowy portal korporacyjny. W sumie agencja SoInteractive opracuje dla Comarch aż dziewięć jego wersji.

„Naszym zadaniem nie była po prostu jednorazowa produkcja strony WWW. Nowy portal korporacyjny to element dużego projektu realizowanego dla Comarch” – opowiada Grzegorz Gracz, dyrektor kreatywny SoInteractive. – „Opracowujemy i wdrażamy całościową strategię komunikacji firmy w sieci, której celem jest gruntowna rewitalizacja jej internetowego wizerunku”.

„Stworzenie serwisu było złożonym przedsięwzięciem” – mówi Jowita Gmytryk, Dyrektor Działu Informatyki Korporacyjnej w Comarch – „Agencja musiała uwzględnić rozbudowaną strukturę portfolio produktów oraz międzynarodową aktywność rynkową i wkomponować to w ramy spójnego portalu całej firmy. W zakres prac wchodził więc m.in. projekt architektury informacji, ujednolicenie i uzgodnienie treści”.

SoInteractive zadbało zarówno o walory wizualne serwisu, jak też o wygodę i łatwość administrowania nim. Specjaliści agencji zaproponowali autorski CMS – system zarządzania treścią i jej wersjonowaniem wraz z uprawnieniami redaktorów. Przewidzieli też elastyczne możliwości pozycjonowania (SEO/SEM).

Nowy wizerunek firmy budowany jest także dzięki technologiom, których nie stosowano dotychczas w produkcjach webowych dla dużych korporacji. Przykładem są elementy graficzno-nawigacyjne na stronie głównej. Do wykonania tych animowanych obiektów zastosowano technologię PV3D.

„To przedsięwzięcie jest kolejnym etapem współpracy Comarch z SoInteractive, która rozpoczęła się od majkrosajtu dla branży ubezpieczeń. Inne zadania powierzone agencji to identyfikacja wizualna poszczególnych sektorów produktowych, redesign logotypu, a także prace nad kampaniami reklamowymi” – komentuje Piotr Gamracy, Business Development Manager agencji.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top