6 lipca 2009 udostępniona została najnowsza wersja Comarch CDN e-Sklep. To druga w tym roku odsłona aplikacji do prowadzenia sprzedaży w Internecie, zintegrowanej z systemami do zarządzania firmą – Comarch CDN OPT!MA, Comarch CDN XL oraz Comarch CDN ALTUM.
Comarch CDN e-Sklep wyróżnia się automatyczną synchronizacją sklepu internetowego z magazynem, która oszczędza czas właściciela sklepu oraz minimalizuje ryzyko wystąpienia pomyłek. Do sklepu przekazywane są informacje na temat towaru, natomiast w drugą stronę płyną zamówienia określające ilość, miejsce dostawy, sposób zapłaty czy dane do faktury. Całość przepływu informacji odbywa się w tle i jest niezauważalna dla klienta, jak i dla właściciela sklepu.
„Wersja 4.0 Comarch CDN e-Sklep to kolejny krok naprzód w rozwoju naszej aplikacji. Jako najważniejsze nowości należy wymienić możliwość rabatowania klientów, integrację z serwisem PayPal, możliwość pozycjonowania dla każdej strony Comarch CDN e-Sklep oraz wprowadzenie formularza kontaktowego, który ułatwia kontakt kupujących z prowadzącymi sklep internetowy. Na uwagę zasługuje również poprawa wydajności i ergonomii rozwiązania” – mówi Paweł Regiec, Product Manager Comarch CDN Online.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.