Niska bariera wejścia oraz możliwość dotarcia do masowego klienta przyciągają do e-handlu coraz więcej przedsiębiorców, którzy dostrzegają szansę zaistnienia na polskim rynku e-commerce. W raporcie IAB wartość tego rynku w 2009 roku szacowana jest na ponad 13 mld zł. Coraz więcej firm widzi potencjał sieci i decyduje się na przeniesienie części lub całości swojej sprzedaży do Internetu. Odpowiedzią na tą potrzebę może być najnowsza wersja Comarch e-Sklep.
Wraz ze wzrostem konkurencji w ostatnich latach, niezbędnym stało się wykorzystanie nowoczesnych narzędzi informatycznych do prowadzenia skutecznej sprzedaży internetowej. Pełne wykorzystanie efektu skali, zapewniają aplikacje wspomagające prowadzenie sklepu internetowego, które zintegrowane są z systemem wykorzystywanym do obsługi firmy. Ścisła integracja pozwala zautomatyzować proces obsługi zamówienia, wyeliminować błędy oraz skrócić czas uruchomienia sklepu.
Najnowsza wersja Comarch e-Sklep została udostępniona 1 grudnia 2009 roku. Jest to już czwarta w ostatnich dziewięciu miesiącach odsłona nowoczesnej aplikacji do prowadzenia sprzedaży w Internecie. Została ona w pełni zintegrowana z systemami do zarządzania firmą – Comarch OPT!MA, Comarch CDN XL oraz Comarch ALTUM.
Największym wyróżnikiem rynkowym Comarch e-Sklep jest automatyczna synchronizacja sklepu internetowego z magazynem, która oszczędza czas właściciela sklepu oraz minimalizuje ryzyko wystąpienia pomyłek. Do sklepu przekazywane są informacje na temat towaru (jak na przykład opis, zdjęcie, cena, dostępność zasobów czy specyfikacja). W drugą stronę płyną zamówienia określające: ilość, miejsce dostawy, sposób zapłaty oraz dane do faktury. Całość przepływu informacji odbywa się w tle i jest zupełnie niezauważalna zarówno dla klienta, jak i właściciela sklepu.
– Dynamiczny rozwój oraz wprowadzanie czterech nowych wersji Comarch e-Sklep rocznie podyktowany jest ambitnymi planami rozwoju funkcjonalnego naszej aplikacji. Wersja 4.5 Comarch e-Sklep, dostarcza kolejne bardzo istotne dla naszych Klientów rozwiązania. Jako najważniejsze nowości należy wymienić rozbudowę modułów integracji z serwisem aukcyjnym Allegro, udoskonalenie wyszukiwarki produktów oraz możliwość przyznawania rabatów stałym klientom. Istotnymi zmianami są także nowe, zaawansowane opcje zarządzania newsletterem oraz możliwość kontroli stanów magazynowych – mówi Paweł Regiec, Product Manager iComarch24.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.