Comarch powołał do życia nową spółkę zależną – iReward24 SA, która skupiać się będzie na sprzedaży oprogramowania i wdrażaniu programów lojalnościowych w modelu SaaS. 22 stycznia spółka uruchomiła oficjalną stronę internetową.
Celem działania spółki jest propagowanie idei programów lojalnościowych w branżach, w których dotychczas nie były one powszechne. Platforma iReward24, która działa w oparciu o model SaaS (Software as a Service), pozwala na obniżenie kosztów wdrożenia oraz szybkie uruchomienie programu.
– iReward24 Loyalty Platform to oprogramowanie wychodzące naprzeciw oczekiwaniom rynku. Dotychczas nie można było znaleźć rozwiązań rozwiniętych funkcjonalnie i nowoczesnych, a jednocześnie dostępnych w konkurencyjnych cenach – komentuje Tomasz Wawrzynów, wiceprezes zarządu nowej spółki. – Dlatego pojawił się pomysł na wprowadzenie na rynek produktu, jakim jest iReward24 Loyalty Platform, który oferuje rozbudowane funkcjonalności dostosowane do wymagań klientów biznesowych.
Platforma lojalnościowa iReward24 zawiera szereg funkcjonalności zapewniających pełną obsługę procesów i mechanizmów potrzebnych do przeprowadzenia skutecznego programu lojalnościowego; są to między innymi: zarządzanie klientami, elastyczne naliczanie punktów, redempcja zarządzanie logistyką, indywidualna komunikacja i segmentacja klientów oraz rozbudowany moduł analityczny.
Przedsiębiorstwa, które zdecydują się na wdrożenie platformy lojalnościowej proponowanej przez iReward24, mogą w szybkim czasie zauważyć wzrost zysku firmy, a poprzez budowanie relacji opartych na obustronnych korzyściach związać z nią swoich najlepszych klientów. Wdrożenie platformy lojalnościowej to także kształtowanie pozytywnego wizerunku marki oraz redukcja kosztów marketingowych ponoszonych z tytułu pozyskiwania nowych klientów.
www.ireward24.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.