Comperia.pl znalazła się w pierwszej piątce stron internetowych, z których dziennikarze najczęściej uzyskują informacje ekonomiczne i finansowe. Tak orzekli przedstawiciele mediów w najnowszym badaniu „Opinie dziennikarzy na temat banków”, przygotowanym przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia.
W dzisiejszych czasach wobec ogromnej pogoni mediów za newsem, szczególnego znaczenia nabrały portale, które oferują nie tylko najnowsze informacje, ale także przedstawiają je w rzetelny, wiarygodny i możliwie kompleksowy sposób. Porównywarka finansowa Comperia.pl w krótkim czasie stała się ważnym miejscem dla dziennikarzy, gdzie każdy o dowolnej porze dnia może uzyskać wiedzę o interesującym produkcie, samemu porównać dostępne na polskim rynku produkty, czy dokonać krótkiego zestawienia w postaci rankingu.
Comperia.pl za sprawą szerokiego spojrzenia na rynek finansów osobistych, dzięki informacjom uzyskanym bezpośrednio od banków, już kilkakrotnie stała się ciekawym źródłem informacji wywołując dyskusje mediów na ważny dla Polaków temat. Tak było miedzy innymi w kwestii spreadu walutowego, który eksperci Comperia.pl wskazali jako jeden ze sposobów stosowanych przez banki na zwiększenie swoich dochodów, czy też w przypadku zmiany sposobu wyliczania LIBORu, o którym analitycy Comperia.pl informowali jako pierwsi.
„Rezultaty badań opinii wśród mediów to dla nas ogromne wyróżnienie i powód do dumy. Po zaledwie 5 miesiącach działalności udało nam się wyprzedzić portale, które funkcjonują od wielu lat na polskim rynku finansowym. Co szczególnie, ważne tak wysokie noty wystawili nam dziennikarze, na współpracy z którymi zawsze szczególnie nam zależało” – powiedział Bartosz Michałek Prezes Zarządu Comperia.pl
Badanie „Opinia dziennikarzy na temat banków” zrealizowane zostało przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia w oparciu o rozmowy z kluczowymi dziennikarzami reprezentującymi media ekonomiczne i opiniotwórcze, zarówno drukowane jak i elektroniczne. Wywiady miały miejsce w czerwcu i lipcu 2008 roku na próbie N=50 dziennikarzy. Pierwsza piątka najczęściej odwiedzanych przez dziennikarzy finansowych serwisów to: Bankier.pl, Money.pl, portal NBP oraz PR News i właśnie Comperia.pl.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.