Trwa sezon na zakupy grupowe, kolejny nowy serwis , który stara się zainteresować użytkowników zniżkami na usługi świadczone przez restauracje, salony kosmetyczne, siłownie i inne miejsca to Cuppon.pl.
Cuppon.pl to internetowa platforma lokalnych promocji, na której pojawiają się tanie oferty. Zasada działania ta sama co wszystkich ostatnio powstałych serwisów z tego segmentu: prezentowanie produktów lub usług przy zakupie, których możliwe jest uzyskanie wysokiego rabatu. Jedynym warunkiem uruchomienia oferty jest osiągnięcie minimalnej sprzedaży.
– Naszym celem jest zapewnie korzyści kupującemu jak i sprzedającemu. Dla przedsiębiorcy atutem jest pozyskanie nowych klientów z okolic swojej działalności, natomiast dla użytkowników jest doskonałą okazją do skorzystania atrakcyjnych cenowo ofert – tłumaczy jeden ze współzałożycieli serwisu cuppon.pl, Dawid Dusza.
Serwis rozpoczął swoją działalność w Krakowie. W najbliższych tygodniach wystartuje również w Katowicach, Bielsku-Białej i Wrocławiu. Wkrótce swoim zasięgiem obejmie także Warszawę, Łódź, Poznań i Trójmiasto.
W związku z planowanym dalszym rozwojem platformy, Cuppon.pl nie wyklucza pozyskania środków finansowych od inwestorów.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.