Cyfrowy „Sezon Burz” na wyłączność w CDP.pl

Opublikowano: 28 listopada 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Elektroniczna wersja najnowszej powieści Andrzeja Sapkowskiego zadebiutuje w przyszłym tygodniu na platformie cdp.pl. Na początku grudnia ruszą zamówienia przedpremierowe na e-booka „Sezon Burz” w rozszerzonej wersji wzbogaconej m.in. o wstęp autora i inne dodatki.

Sezon BurzW przyszłym tygodniu najnowszą odsłonę historii o Geralcie będzie można czytać w wersji elektronicznej. Ta wersja bestsellera to efekt współpracy wydawnictwa SuperNOWA z CDP.pl, które otrzymało wyłączność na tą pozycję.

Popularność e-booków szybko rośnie i zainteresowanie najnowszą książką Andrzeja Sapkowskiego w tej formie jest ogromne. Bardzo się cieszymy, że będziemy mieć ją w naszej ofercie na zasadzie wyłączności. Dlatego przygotowaliśmy ofertę, która powinna zainteresować nawet tych, którzy kupili już książkę papierową lub pobrali z internetu amatorską wersję e-booka – powiedział Michał Gembicki, dyrektor generalny CDP.pl.

Cena e-booka „Sezon Burz” na CDP.pl wyniesie 24,99 zł. Będzie on wzbogacony o wstęp Andrzeja Sapkowskiego, napisany specjalnie dla czytelników CDP.pl. Osoby, które go kupią otrzymają też elektroniczną wersją albumu z grafikami ze świata Wiedźmina autorstwa studia CD Projekt RED oraz fragment albumu zespołu Percival inspirowanej nadchodzącą grą „Wiedźmin 3: Dziki Gon”. Dodatkowy prezent – tapetę z grafiką z gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon” – otrzymają osoby, które zamówią e-book już teraz, w przedsprzedaży.

CDP.pl (dawniej CD Projekt sp. z o.o.) jest właścicielem platformy cyfrowej dystrybucji cdp.pl, która została uruchomiona w październiku zeszłego roku. Obecnie dostępnych jest na niej około 3,3 tys. produktów: gier, e-booków, e-komiksów, audiobooków a także filmów.

Dawid ZarazińskiCyfrowy „Sezon Burz” na wyłączność w CDP.pl

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.