Social Media na stałe zagościły w naszym codziennym życiu. Nie wyobrażamy sobie już życia bez Facebooka czy Instagrama.
Media społecznościowe wciąż się rozwijają, ale także stopniowo zmieniają swoją rolę. Jeszcze niedawno Facebooka używaliśmy głównie po to, by sprawdzić co u naszych znajomych, obejrzeć ich zdjęcia z wakacji i sprawdzić czy nie publikowali ostatnio żadnych ciekawych statusów. Dziś na Facebooku prym wiodą grupy społecznościowe, zrzeszające osoby o podobnych zainteresowaniach oraz różnego rodzaju fanpage’e. Nie ma wątpliwości, że Twoja marka powinna mieć swój własny. “Jeżeli nie ma Cię na Facebooku – nie istniejesz.”
Obecność marki na Facebooku to nie tylko przywileje, ale też obowiązki
Budowanie fanpage’a marki na Facebooku nie jest łatwym zadaniem. Oprócz tego, że warto mieć z góry ustaloną strategię marketingową i plan na publikacje oraz przestrzegać pewnych zasad, by zachować określoną spójność wizerunkową, należy także zadbać o odpowiednią komunikację z klientami. To właśnie ona jest połową sukcesu. Prowadzona w dobry sposób, może być szansą na zdobycie nie tylko przychylnej opinii i sympatii użytkowników, ale także pozytywnego rozgłosu. Ludzie uwielbiają błyskotliwe, nietuzinkowe odpowiedzi na swoje komentarze i chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami dalej. Budowanie dialogu z konsumentem, tak by był on wzorem do naśladowania, wcale nie jest takie proste i nie każdy może podjąć się tego zadania.
Moderacja w Social Mediach – co to jest i na czym polega?
Prowadzenie profilu w mediach społecznościowych, czy to konta na Instagramie, czy fanpage’a na Facebooku wiąże się z pewnego rodzaju ryzykiem. Internet umożliwia swobodne wyrażanie swoich opinii. Nie każdy komentarz, który otrzymamy będzie przychylny i pozytywny. Może okazać się, że niezadowolony z usługi Klient zamiast składać reklamację zdecyduje się na wystawienie komentarza na naszym profilu. To prosty i wygodny sposób, żeby wyrazić swoje zdanie, więc obecnie wiele osób korzysta z tej możliwości. Naszym zadaniem jest wychwycić tego typu komentarze jak najszybciej i odpowiedzieć na nie tak, by nie ucierpiał na tym wizerunek naszej firmy. W takiej sytuacji na pewno nie pomoże odpisywanie na nieprzychylne pod wpływem emocji. Potrzebujemy solidnej strategii.
Jak więc tego dokonać, jeżeli niejednokrotnie, zanim dojdzie do prawdziwego kryzysu, liczy się jak najszybszy czas reakcji? Warto działania moderacyjne zlecać doświadczonym specjalistom, którzy potrafią sobie poradzić z takimi zadaniami i często – obracać negatywne sytuacje w pozytywne działania wizerunkowe! Z odpowiednią wiedzą na temat komunikacji w internecie to możliwe! Jeżeli poszukujesz grona specjalistów, którzy zajmą się moderacją komunikacji na Twoim profilu społecznościowym, zgłoś się do agencji kreatywnej Green Parrot: https://greenparrot.pl/nasza-oferta/livechat-moderacja/.
Co zyskujesz zlecając moderację w Social Mediach?
Social Media nie śpią, a my… cóż. Jesteśmy tylko ludźmi. Podczas gdy Ty śpisz, specjaliści w agencji dbają o to, aby każdy uzyskał odpowiedź na swoje zapytanie. A co z weekendami? W końcu w branży mediów społecznościowych przyjęło się mówić, że “kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy”. Decydując się na współpracę z agencją kreatywną, nie musisz się tym już martwić. Wybierając pakiet Regular, Active lub Full od Green Parrot zapewniasz sobie moderację w Social Mediach przez siedem dni w tygodniu. Sprawdź ofertę i wybierz dogodną opcję dla siebie.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.