Dobrze przygotowana i rozdystrybuowana gazetka promocyjna to świetna forma komunikacji z klientem i nieoceniony zabieg wizerunkowy. Profesjonalne gazetki z produktami, wzbogacone poradami czy przepisami przyciągną do sieci handlowej nowych, spragnionych promocji klientów. Skuteczna inwestycja powinna być przeprowadzona na szeroką skalę oraz brać pod uwagę zarówno formę papierową, jak i internetową.
Jakie sieci korzystają z gazetek promocyjnych?
Niegdyś gazetki promocyjne drukowane były jedynie przez sieci handlowe, których asortyment w głównej mierze opiera się na artykułach spożywczych. Dziś moc korzyści płynących z tej formy wtajemniczania klienta w promocje i rabaty, przekonała takie sklepy jak drogerie, apteki, markety budowlane, meblowe, zoologiczne czy jubilerskie, że jest to inwestycja, która zwróci się w krótkim czasie.
Zarówno nowe, jak i istniejące sieci wzorują się na markach wiodących prym w branży, które tajniki przyciągania klienta opanowany do perfekcji. Co oferują klientom sklepy? Poza standardowymi promocjami na poszczególne produkty modelem sprzedażowym 1 +1 gratis możemy spotkać się z programami lojalnościowymi, w których klient otrzymuje zniżki lub darmowe produkty. Jest to niezwykle skuteczna forma, którą cenią zarówno sklepy, jak i konsumenci.
Korzyści dla marki płynące z gazetek promocyjnych
Korzyści, na jakie może liczyć sklep po wprowadzeniu gazetek promocyjnych jest niezwykle wiele. Pierwszą z nich z pewnością jest zwiększony ruch w sieci, generowany przez dobrze skonstruowaną promocję. Klienci, którzy przyjadą w celu zakupu konkretnej rzeczy, w większości przypadków przy okazji dokonają standardowych zakupów, a to oczywiście przekłada się na obrót sieci.
Oprócz kwestii sprzedażowych i lojalnościowych ważne są również aspekty wizerunkowe. Gazetka promocyjna to sposób na utrwalenie logo i prestiżu marki w podświadomości klienta. Ma to znaczenie długofalowe i jest zabiegiem wizerunkowym, który z perspektywy czasu doceni każda marka.
Sposób na przyciągnięcie większej ilości klientów
Promocja firmy poprzez papierowe gazetki jest oczywiście bardzo skuteczna, jednakże nowoczesne i myślące perspektywicznie przedsiębiorstwa publikują gazetki promocyjne także w formie internetowej np. na takich stronach jak https://gazetkapromocyjna.com.pl/. Jest to niezwykle ważne z punktu widzenia wciąż rosnącego przekazu internetowego i mobilnego.
Specjaliści z zakresu marketingu są w tej kwestii zgodni i przekonani, że chcąc iść z duchem czasu oraz zgodnie z upodobaniami i mentalnością klientów, nieunikniona jest inwestycja w gazetki promocyjne publikowane w internecie, które dają klientom wygodę, łatwość zapoznania się z promocjami i szansę na zaoszczędzenie sporej kwoty na codzienne zakupy.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.