Jesteś właścicielem bądź właścicielką prężnie rozwijającej się firmy, ale nie wiesz w jaki sposób dotrzeć do swoich klientów poprzez Facebook? Jest kilka rzeczy, o których musisz wiedzieć, jeśli chcesz budować pozytywny wizerunek swojej marki. Poniżej postaramy się uchylić Ci rąbka tej tajemnicy!
Szkolenie Facebook Warszawa – kto może skorzystać?
Szkolenia mogą być zarówno otwarte, jak i dedykowane. Mogą być też przeprowadzane w trybie online, jak i stacjonarnym. Szkolenia otwarte to takie, na które może przyjść każdy kto zakupił wejściówkę, wiążą się one z kosztami wynajęcia sali, cateringu itp., natomiast szkolenia dedykowane to takie, które organizowane są dla konkretnych firm, które wykazały na nie zapotrzebowanie. Posiadasz dział marketingowy, jednak dopiero wchodzicie w działalność w social mediach? Warto rozważyć wybór szkolenia dedykowanego. Twój zespół spotka się z ekspertem „face-to-face” i pozna zagadnienia, które ważne są w marketingu internetowym. Dodatkowo wszelkie poznane treści będziecie mogli odnieść od działania w waszej branży. Na szkoleniach otwartych nie ma takiej możliwości, ponieważ uczestnicy często specjalizują się w różnych dziedzinach i rzadko zdarza się, aby większość zebranych interesowała się jednym tematem.
Szkolenie social media – sprawdź ofertę!
Szkolenie Facebook Warszawa – co mi to da?
Szkolenie z Facebooka to przede wszystkim omówienie kluczowych kwestii działania na Facebooku, takich jak: określenie grupy docelowej, contentu, działań bezpłatnych, jak i działań reklamowych. Szkolenia prowadzone są przez doświadczonego Trenera, a po ich zakończeniu możesz otrzymać certyfikat. Program szkolenia obejmuje dyskusję o efektywności prowadzenia fanpage na Facebooku. Następnie rozmawia się o planowaniu kampanii przynoszącej efekty oraz narzędziach jakie pomagają w optymalizacji działań na Facebooku. Ponadto omawiane są sposoby tworzenia skutecznych reklam, a także lejka sprzedażowego. Jak widać na przytoczonych elementach szkolenie zawiera kompleksową wiedzę z zakresu biznesowej części Facebooka. Jeśli należysz do działu marketingowego bądź posiadasz swoją firmę, warto przemyśleć czy Twoje działania na FB przynoszą zadowalające efekty. Jeśli odpowiedź jest negatywna, może trzeba pomyśleć o dokształceniu siebie bądź całego działu z zakresu związanego z marketingiem internetowym.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.