DocuSafe® to system przeznaczony do przepływu dokumentów drogą elektroniczną i wspierający pracę na każdym obszarze funkcjonowania biznesu. Elektroniczne sterowanie dokumentacją pozwala bowiem na harmonijny obieg dokumentów w każdym możliwym oddziale firmy.
DocuSafe® posiada wiele nieocenionych zalet. Dzięki niemu kadra zarządzająca ma możliwość bezzwłocznego wglądu w rezultaty pracy poszczególnych pracowników, jak i kontroli nad terminową realizacją zadań. Z tego względu system jest idealnym rozwiązaniem w kancelariach i sekretariatach dzięki zapewnieniu całkowitej kontroli nad przebiegiem przesyłek nadawanych i otrzymywanych. Elektroniczna kancelaria w zauważalny sposób podnosi poziom efektywności pracowników i zmniejsza koszty poprzez zastosowanie narzędzi do skanowania poczty przychodzącej. Dodatkowo system wyposażony jest w moduł automatycznego filtrowania, sortowania i przesyłania należytych listów wraz z dokumentami stanowiącymi kompletną korespondencję.
System DocuSafe® cechuje się funkcjonalnością w zakresie elektronicznej archiwizacji dokumentów. Zachowanie i rozróżnianie wszelkiej dokumentacji w systemie ukazuje procesy mające miejsce w danej jednostce organizacyjnej. Takie wersje dokumentów trafiają do archiwum cyfrowego, w którym zastosowanie mają narzędzia służące do rozróżniania znaków, jak i całych tekstów w pliku graficznym (tzw. OCR dokumentów). Metoda OCR umożliwia szybkie oraz dokładne wyszukanie konkretnego pisma. Elektroniczne archiwum dokumentacji jest w pełni zintegrowanym wsparciem dla absolutnie każdej organizacji.
Pracę z dokumentem w systemie DocuSafe® automatyzuje silnik Workflow, na którym włączony jest przepływ dokumentów pomiędzy pracownikami z jednoczesnym użyciem mechanizmów automatyzujących procesy biznesowe częściowo lub w całości, a także w zgodzie ze schematem obiegu dokumentów w danej firmie. System Workflow jest nowoczesną i – przede wszystkim – bezpieczną opcją służącą do obiegu pracy drogą elektroniczną. Wszystkie procesy mogą ulec właściwej modyfikacji oraz dostosowaniu do potrzeb danego przedsiębiorstwa. Podgląd historii dekretacji i raporty umożliwiają pełną kontrolę oraz optymalizację czasu obiegu stosownej dokumentacji.
Artykuł opracowany dzięki materiałom znajdującym się na stronie firmy DocuSafe.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.