Marketing internetowy to nieodzowna część każdego biznesu online. To właśnie dzięki niemu firma ma szansę na zdobycie nowych klientów oraz zwiększenie sprzedaży. Wszelkie działania wchodzące w jego skład mają także za zadanie szerzyć rozpoznawalność marki oraz budować do niej zaufanie. Prac z zakresu e-marketingu jest do wykonania mnóstwo.
Coraz częściej właściciele np. sklepów internetowych, decydują się więc na podjęcie współpracy z profesjonalistami. Wtedy z pomocą przychodzi agencja interaktywna. Czym jednak zajmuje się taka firma? Sprawdź odpowiedź na to pytanie!
Pozycjonowanie stron internetowych – jedno z najważniejszych działań
Agencja interaktywna to zespół specjalistów, którzy zajmują się szeroko pojętym marketingiem internetowym. W jego skład wchodzi m.in. pozycjonowanie stron www. Celem działań SEO jest zwiększenie sprzedaży czy ilości wyświetleń poprzez pojawianie się witryny na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania.
Agencja interaktywna, rozpoczynając współpracę z zakresu pozycjonowania serwisu, opracuje konkretny plan działania. Dobierze słowa i frazy kluczowe, na które mają kierować dane podstrony witryny. Następnie poprzez optymalizację, działania link buildingowe czy publikacje na portalach wewnętrznych strona internetowa zacznie piąć się coraz wyżej w organicznych wynikach wyszukiwania.
Dlaczego to takie ważne dla biznesu online? Posłużę się tutaj przykładem. Dajmy na to, że szukasz konkretnego modelu obuwia sportowego. Wpisujesz więc go w wyszukiwarkę Google i co robisz? Zapewne odwiedzasz kilka pierwszych stron, które Ci się wyświetliły i decydujesz się na zakup z jednej z nich. Nie zwracasz wtedy uwagi na dalsze witryny i właśnie w taki sposób postępuje niemalże każdy internauta.
Nic więc dziwnego, że SEO ma ogromne znaczenie, jeśli chodzi o zwiększenie sprzedaży czy ilości wyświetleń danej witryny www.
Social media marketing – przez społecznościówki do nowych odbiorców
Aby osiągnąć sukces w sieci, większość marek stawia obecnie na intensywne działania w mediach społecznościowych. Z ich pomocą można trafić z komunikatem firmy do nowych potencjalnych klientów z danej grupy docelowej. Oczywiście, aby zaistnieć na Facebooku czy Instagramie, konieczne będą spore nakłady pracy. Agencja interaktywna zajmie się tym jednak za Ciebie.
Ponownie na samym początku współpracy zostanie przygotowany konkretny plan działań. Wspólnie ustala się wtedy cele i założenia. Następnie agencja interaktywna rozpoczyna ich realizację krok po kroku – a Ty nie musisz martwić się już niczym. Wiesz wtedy, że profile marki są oddane w dobre ręce. Zakres prac z social media marketingu może być oczywiście różny. Wszystko zależy od założeń współpracy. Agencja interaktywna najczęściej zajmuje się jednak mediami całościowo.
Co to znaczy? Optymalizuje profile, dba o regularną publikację postów, utrzymuje fanpage w odpowiednim stylu graficznym czy odpowiada na komentarze i wiadomości. Ty możesz w tym czasie zająć się innymi ważnymi sprawami.
Prowadzenie płatnych kampanii reklamowych – klucz do sukcesu firmy
Agencja interaktywna ma w swoim zespole także specjalistów z zakresu płatnych reklam w mediach społecznościowych oraz Google Ads. Możesz więc zlecić takiej firmie przygotowanie oraz prowadzenie kampanii. Profesjonaliści dobiorą odpowiednie grupy docelowe, do których będą trafiać komunikaty. Zadbają o odpowiednie treści oraz grafiki, a następnie będą kontrolować wyniki, starając się obniżyć koszty do minimum.
Tym samym, np. zlecając prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych, możesz liczyć na zwiększenie ilości polubień fanpage’a, większy zasięg postów oraz aktywność fanów, a także oczywiście sprzedaż. Wtedy poniesione koszty zwracają się ze zdecydowaną nawiązką!
Projektowanie stron internetowych oraz identyfikacji wizualnej – sposób na wyróżnienie się grafiką
Nie da się ukryć, że kluczem do sukcesu w sieci bywa także odpowiednio zaprojektowana strona internetowa oraz identyfikacja wizualna. Witryny wyglądające na profesjonalne i dopracowane pod każdym możliwym względem sprawiają, że klienci chętniej ufają danej marce. Do tego łatwiej się po nich poruszać oraz znaleźć na nich to, co aktualnie jest odbiorcy potrzebne.
Z tego powodu nie możesz zapomnieć o dopracowaniu swojej witryny oraz np. firmowego logo. Agencja interaktywna oczywiście może wykonać wszelkie te prace za Ciebie. Wystarczy omówić szczegóły, a następnie cieszyć się nowym projektem budzącym jeszcze większe zaufanie klientów. Graficy oraz programiści zadbają o każdy możliwy szczegół i dokładnie przetestują wprowadzone zmiany, dlatego Ty po raz kolejny nie będziesz musiał się niczym martwić.
Content marketing – treść, która jest królem
Agencja interaktywna zajmuje się także content marketingiem. Co to znaczy? Zespół specjalistów pracuje nad wszelkiego rodzaju treściami oraz ich dystrybucją. Bez nich nie ma bowiem mowy o skutecznym marketingu internetowym. Opisy kategorii, artykuły blogowe, publikacje zewnętrzne czy treści do mediów społecznościowych są konieczne, jeśli zależy Ci na sukcesie w sieci. Content wspiera bowiem wszelkie działania i sprawia, że grono klientów czy odbiorców może się powiększyć.
Jak widzisz, agencja interaktywna zajmuje się wieloma obszarami z zakresu marketingu internetowego. Te, które wymieniłam, to oczywiście te najważniejsze. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat pracy agencji, zapraszam na https://www.facebook.com/akademia.intle. Tam poznasz inne obszary współpracy, a także znajdziesz sporą dawkę cennej wiedzy z zakresu e-marketingu.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.