W wyniku partnerskiej współpracy firmy Dotpay oraz systemu płatności elektronicznych PayPal, sklepy internetowe mogą akceptować płatności PayPal, uruchamiając taką opcję w panelu płatności Dotpay.
PayPal to kolejna forma płatności elektronicznych oferowanych przez Dotpay, dzięki której zakupy w Internecie zapewniają klientom wysoki poziom komfortu i bezpieczeństwa. Wdrożenie akceptacji nowej formy płatności jest bardzo łatwe i szybkie. Cały proces nie wymaga prac integracyjnych — wystarczy kilka prostych kroków (założenie, akceptacja i weryfikacja konta PayPal oraz konfiguracja dostępu).
PayPal to system sprawdzony przez miliony użytkowników na całym świecie. Doskonale spełnia oczekiwania obu stron elektronicznego handlu, czyli jest świetnym rozwiązaniem zarówno dla kupujących, jak i sprzedających — użytkowników międzynarodowych platform aukcyjnych czy właścicieli sklepów internetowych. Obsługa transakcji PayPal w systemie Dotpay jest całkowicie bezpłatna – Dotpay nie pobiera żadnych opłat ani prowizji za obsługę płatności PayPal.
Przez pierwsze trzy miesiące płatności PayPal udostępniane w systemie Dotpay objęte są promocyjnymi warunkami finansowymi: wysokość prowizji pobieranej przez system PayPal została obniżona do 2,5% + 0,30 zł od transakcji.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.