Darmowe rozmowy przez komórkę za oglądanie reklam wideo

Opublikowano: 20 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Ponad 100 tysięcy osób zarejestrowało się w ciągu trzech tygodni od uruchomienia wersji beta serwisu Otineo. Użytkownicy w tym czasie potwierdzili obejrzenie w serwisie 1,4 mln reklam wideo. W Otineo za świadome oglądanie reklam wideo użytkownicy zbierają punkty, które można następnie zamienić na darmowe doładowania do telefonów komórkowych oraz rozmowy z telefonu stacjonarnego i komputera. Dziś następuje oficjalny start serwisu.

Odbierane reklamy w żaden sposób nie ingerują w korzystanie z usług telekomunikacyjnych. Użytkownik zbiera punkty (otinki), które może wykorzystać w dowolnym czasie. Dodatkowo może również otrzymać od reklamodawcy kody promocyjne, do wykorzystania, np. jako kupony rabatowe w sklepie.

Użytkownicy rejestrują się poprzez podanie swojego numeru telefonu – w odróżnieniu od standardowych serwisów internetowych, gdzie rejestracja odbywa się poprzez podanie adresu e-mail. Zapobiega to tworzeniu przez użytkownika fikcyjnych kont, ponieważ aby zakończyć rejestrację użytkownik musi wykonać połączenie z podanego przez siebie numeru telefonu na automat zgłoszeniowy Otineo.

Gigantyczny wzrost oglądalności jest związany z konkretnym, mierzalnymi korzyściami, które oferuje Otineo swoim użytkownikom. Jednak naszym celem jest również skorzystanie z dynamicznego wzrostu zainteresowania reklamą wideo w Internecie i pokazanie reklamodawcom bardzo skutecznego i efektywnego narzędzia reklamowego, które oferuje niespotykane do tej pory na rynku możliwości – powiedział Łukasz Adamczyk, PR Manager Otineo.

Dla reklamodawców serwis wprowadził nowe na polskim rynku podejście do reklamy wideo poprzez wdrożenie autorskiego modelu targetowania reklamy (Targetowanie Autorskie) oraz trybu wyświetlania i rozliczania reklamy wideo (Pay-per-View Full Screen), który nakierowany jest na świadomy odbiór przekazu reklamowego. Użytkownicy potwierdzają fakt obejrzenia reklamy lub odpowiadają na pytania związane z reklamą.

Właścicielem serwisu www.otineo.com jest spółka Otineo Limited z siedzibą w Londynie. W zakresie teleinformatycznym i organizacji biura sprzedaży Otineo w Polsce uczestniczy firma Galena Sp. z o.o. Polska jest pierwszym na świecie krajem, gdzie wdrożony został system Otineo.

Dawid ZarazińskiDarmowe rozmowy przez komórkę za oglądanie reklam wideo

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.