Debiutuje SEM Specialist – magazyn o marketingu w wyszukiwarkach

Opublikowano: 19 października 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Na rynku debiutuje SEM Specialist – nowy kwartalnik, który w całości poświęcony jest marketingowi w wyszukiwarkach. Magazyn kierowany jest do agencji interaktywnych oraz firm, które posiadają samodzielne działy marketingu.


– Marketerzy wiedzą, że muszą być obecni w wyszukiwarkach. Brakuje im jednak szczegółowej, skondensowanej i podanej w przystępnej formie wiedzy pochodzącej od -praktyków branży – nie tylko od działających na rynku agencji! – mówią twórcy tego internetowego magazynu.

Z tej właśnie potrzeby zrodził się pomysł stworzenia SEM Specialist, cykliczna publikacja, w tworzenie  której zaangażowali się eksperci i praktycy branży SEM. Redaktorem naczelnym został Leszek Wolany, który ma kilkuletnie doświadczenie w branży, w tym m.in. tworzenie od podstaw usług SEM w Infinity Group, zarządzanie działem SEM w Hypermedia (Isobar Polska) oraz strategiczno-doradcze podeście do marketingu w wyszukiwarkach i łączenie go z innymi formami e-marketingu w Y&R / MaxWeber.

SEM Specialist wydawany będzie w cyklu kwartalnym. Grupą docelową dla magazynu są przede wszystkim firmy, posiadające wewnętrzne działy marketingu, a w nich osoby zajmujące się prowadzeniem lub nadzorowaniem działań promocyjnych w wyszukiwarkach. Oprócz tego kwartalnik kierowany będzie do  agencji zajmujących się działaniami z zakresu marketingu w wyszukiwarkach

– Głównym celem periodyku jest edukacja rynku na temat efektywnego wykorzystania marketingu w wyszukiwarkach oraz pokazywanie jego możliwości, m.in. prezentując sprawdzone rozwiązania
– podkreśla Leszek Wolany, redaktor naczelny SEM Specialist. – Chcemy w ten sposób stymulować rozwój tego sektora rynku i pokazać, że SEM jest jedną z najskuteczniejszych form promocji w internecie – dodaje.

Hanna LaskowskaDebiutuje SEM Specialist – magazyn o marketingu w wyszukiwarkach

Podziel się!

O autorze

hania