Korporacja Disney kupiła Tapulous, startup zajmujący się produkcją znanych gier na urządzenia mobilne Apple – wśród których najbardziej znana jest seria Tap Tap Revenge. Firma należy teraz do oddziału Disney Interactive Media Group.
Założyciele Tapulous – Bart Decrem i Andrew Lacy – oraz ich współpracownicy zajmą się produkcją treści mobilnych Disneya. Szefowie firmy zająć mają kierownicze stanowiska w koncernie. Wszyscy pracownicy zostaną zatrudnieni przez Disneya i pozostaną w swej siedzibie w Palo Alto w Kalifornii.
Gry wyprodukowane przez Tapulous, takie jak wspomniane Tap Tap Revenge, zostały pobrane przez 30 proc. użytkowników iPhone’ów i iPod’ów Touch – to prawie 35 mln pobrań. Stały się najpopularniejszymi produkcjami dostępnymi w App Store.
Wraz z tym przejęciem Disney wchodzi na rynek mobilnych aplikacji, gier, a Tapulous ma odegrać tu znaczącą rolę.
Przedstawiciele firmy przekonują, że Disney nie chce zbytnio ingerować w dotychczasowy sposób działania firmy:
Chcą zachować lekkość i innowacyjność ducha, który sprawił, że Tapulous odniósł taki sukces. Tapulous i Disney dzielą wizję przyszłości mobilnej rozrywki – to właśnie odegrało kluczową rolę w tej umowie – przekonuje przedstawiciel firmy.
Warunki przejęcia nie zostały wyjawione.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.