Jednym z najbardziej popularnych produktów pożyczkowych, których sprzedaż ciągle wzrasta, są pożyczki online. Pojawiły się one w naszym kraju kilkanaście lat temu i z miejsca zdobyły szerokie grono klientów. Oznacza to, że muszą one spełniać szereg warunków, które są oczekiwane przez osoby, potrzebujące szybko uzyskać pieniądze.
Jakie zalety mają pożyczki online
Zastanówmy się więc, jakie zalety mają pożyczki online:
- Szybka decyzja kredytowa – firmy udzielające pożyczki online, w większości przypadków, rozpatrują złożony wniosek w ciągu kilku minut. Dzięki temu wnioskodawca szybko wie, czy dostanie pieniądze czy też nie.
- Brak ukrytych opłat – każda osoba, która składa wniosek o pożyczkę, doskonale orientuje się, jakie koszty trzeba będzie ponieść, gdy nadejdzie spłata długu. Jeżeli pożyczki zostanie spłacona w terminie, na pewno te opłaty się nie zmienią. Dodatkowo wielu z pożyczkodawców oferuje chwilówki na zasadach „bez odsetkowych”, a to znaczy, że za pierwsze zobowiązanie nie zapłacimy żadnych prowizji i odsetek (listę takich firm znajdziesz na http://soskredyt.pl).
- Minimum formalności – pożyczając pieniądze przez Internet, nie musimy przedstawiać żadnych dokumentów, zaświadczeń itp.
- Brak zabezpieczenia – pożyczki online, nie wymagają zabezpieczenia, czyli nie musimy szukać poręczyciela, czy podpisywać weksla.
- Szybka wypłata pieniędzy – jeżeli decyzja kredytowa jest pozytywna, firma pożyczkowa od razu po przyznaniu pożyczki wysyła pieniądze, na konto wnioskodawcy. Jeżeli więc pożyczkobiorca ma konto w tym samym banku co firma pożyczająca pieniądze, jest ono zasilone w ciągu kilkunastu minut.
- Duża anonimowość – ponieważ wszelkie formalności niezbędne do uzyskania pieniędzy wykonujemy online, nikt nie dowie się o tym, że znajdujemy się w kłopotach finansowych i musimy pożyczyć pieniędzy.
Reklama i jej wpływ na zaciąganie pożyczek online
Na pewno każdy zauważył, że w ostatnim czasie znacznie zwiększyła się ilość reklam namawiających nas na zaciąganie pożyczek przez Internet. Widzimy je w Internecie, w telewizji czy na naszych pocztowych skrzynkach. Czy reklamy te mają wpływ na zaciąganie pożyczek w sieci? Z całą pewnością tak. Bo przecież każde badania socjologiczne mówią, że reklamy mają duży wpływ na nasze preferencje. Więc i to działania marketingowe na pewno wpłynęły na popularność tego produktu wśród naszych rodaków
Pożyczki online są bardzo popularne wśród Polaków i nic nie wskazuje na to, by trend się ten miał zmienić. Polacy korzystają z tego produktu, między innymi dzięki zaletom wymienionym wcześniej. Ale pożyczki te, mają też i swoje wady. Trzeba tu powiedzieć zwłaszcza o ich wysokim koszcie, czy o konieczności szybkiej spłaty zadłużenia. Dlatego też, należy dobrze się zastanowić, zanim złożymy wniosek o pożyczkę przez Internet, gdyż może to się skończyć dla nas katastrofą finansową.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.