Telewizja, internet, kino i media w dzisiejszych czasach, to jedne z najpopularniejszych i najskuteczniejszych kanałów, dzięki którym można reklamować praktycznie dowolne produkty i usługi. Współczesne media i kino, to te elementy, dzięki którym można zdobyć masę potencjalnych klientów i tym samym prześcignąć swoich dotychczasowych konkurentów. Reklamodawcy bardzo szybko zauważyli ogromny potencjał kina, dlatego też w ostatnim czasie, mogliśmy zaobserwować bardzo duży rozwój tej właśnie formy reklamy.
Pomysłowa reklama na srebrnym ekranie
Jak pokazują najnowsze wyniki badań, zaufanie do reklam na ekranie (zwłaszcza wśród dzieci i młodzieży) jest bardzo duże, dlatego też w dzisiejszych czasach reklamy w kinie cieszą się tak dużym zainteresowaniem. Największymi zaletami reklam kinowych jest nie tylko duży ekran i zdecydowanie mocniejsze bodźce dźwiękowe, ale również wykorzystanie nowoczesnej technologii 3D, dzięki której można przygotować naprawdę oryginalne i pomysłowe reklamy. Widzowie podczas seansu kinowego są wolni od pracy i wszelkich obowiązków, dzięki czemu w rozluźnieniu bardzo dobrze reagują na treści reklamowe. Warto wspomnieć również i o tym, że dzięki dużemu ekranowi oraz zgaszonemu światłu, widzowie są zdecydowanie bardziej skupieni na treściach reklam, niż na przykład osoby przechodzące przez ulicę i spoglądające na bilbordy reklamowe.
Największe zalety reklamy w kinie
Jak wcześniej zostało wspomniane, największą zaletą reklamy w kinie jest to, że bardzo silnie skupia uwagę odbiorcy na treściach, które wyświetlane są w kinie. Ogromną zaletą reklamy na srebrnym ekranie jest również to, że znamy dokładną liczbę odbiorców. Korzystając z tradycyjnych reklam w prasie, radiu, czy telewizji, bardzo trudno będzie nam oszacować rzeczywistą ilości odbiorców danej reklamy. Dla widzów kino to przede wszystkim rozrywka, dlatego też większość osób posiada bardzo dobre skojarzenia z reklamami wyświetlanymi przed seansem. Warto wspomnieć również i o tym, że wszystkie filmy wyświetlane w kinach, posiadają dedykowaną im grupę, dzięki czemu można dopasować reklamy do dokładnie określonych odbiorców. Przykładowo przed seansami dla dzieci, można wypuszczać reklamy z produktami i usługami, które dedykowane są właśnie tej grupie wiekowej.
Ile kosztuje reklama w kinie i czy jest ona skuteczna?
Ceny czasu reklamowego, jak łatwo się domyślić są bardzo zróżnicowane i zależą przede wszystkim od wielkości kina oraz samych filmów, które są w nich wyświetlane. Najwięcej zapłacimy w sytuacji kiedy będziemy chcieli zamówić reklamę we wszystkich kinach danej sieci, przed premierą wielkiego hitu. Najmniej z kolei zapłacimy za reklamę w małym lokalnym kinie. Tutaj warto zauważyć, że reklama w kinie, jest ogromną szansą nie tylko dla dużych przedsiębiorstw, ale również i dla niewielkich lokalnych firm, które chcą zareklamować swoje towary i usługi wyłącznie na lokalnym rynku. Co do skuteczności i efektywności, to reklamy w kinach mogą pochwalić się bardzo dobrymi wynikami, dlatego też w dzisiejszych czasach, bardzo trudno jest wykupić czas reklamowy, podczas największych premier kinowych.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.