Dlaczego reklama na srebrnym ekranie jest opłacalna?Dlaczego reklama na srebrnym ekranie jest opłacalna?

Telewizja, internet, kino i media w dzisiejszych czasach, to jedne z najpopularniejszych i najskuteczniejszych kanałów, dzięki którym można reklamować praktycznie dowolne produkty i usługi. Współczesne media i kino, to te elementy, dzięki którym można zdobyć masę potencjalnych klientów i tym samym prześcignąć swoich dotychczasowych konkurentów. Reklamodawcy bardzo szybko zauważyli ogromny potencjał kina, dlatego też w ostatnim czasie, mogliśmy zaobserwować bardzo duży rozwój tej właśnie formy reklamy.

Pomysłowa reklama na srebrnym ekranie

reklama-w-kinieJak pokazują najnowsze wyniki badań, zaufanie do reklam na ekranie (zwłaszcza wśród dzieci i młodzieży) jest bardzo duże, dlatego też w dzisiejszych czasach reklamy w kinie cieszą się tak dużym zainteresowaniem. Największymi zaletami reklam kinowych jest nie tylko duży ekran i zdecydowanie mocniejsze bodźce dźwiękowe, ale również wykorzystanie nowoczesnej technologii 3D, dzięki której można przygotować naprawdę oryginalne i pomysłowe reklamy. Widzowie podczas seansu kinowego są wolni od pracy i wszelkich obowiązków, dzięki czemu w rozluźnieniu bardzo dobrze reagują na treści reklamowe. Warto wspomnieć również i o tym, że dzięki dużemu ekranowi oraz zgaszonemu światłu, widzowie są zdecydowanie bardziej skupieni na treściach reklam, niż na przykład osoby przechodzące przez ulicę i spoglądające na bilbordy reklamowe.

Największe zalety reklamy w kinie

Jak wcześniej zostało wspomniane, największą zaletą reklamy w kinie jest to, że bardzo silnie skupia uwagę odbiorcy na treściach, które wyświetlane są w kinie. Ogromną zaletą reklamy na srebrnym ekranie jest również to, że znamy dokładną liczbę odbiorców. Korzystając z tradycyjnych reklam w prasie, radiu, czy telewizji, bardzo trudno będzie nam oszacować rzeczywistą ilości odbiorców danej reklamy. Dla widzów kino to przede wszystkim rozrywka, dlatego też większość osób posiada bardzo dobre skojarzenia z reklamami wyświetlanymi przed seansem. Warto wspomnieć również i o tym, że wszystkie filmy wyświetlane w kinach, posiadają dedykowaną im grupę, dzięki czemu można dopasować reklamy do dokładnie określonych odbiorców. Przykładowo przed seansami dla dzieci, można wypuszczać reklamy z produktami i usługami, które dedykowane są właśnie tej grupie wiekowej.

Ile kosztuje reklama w kinie i czy jest ona skuteczna?

Ceny czasu reklamowego, jak łatwo się domyślić są bardzo zróżnicowane i zależą przede wszystkim od wielkości kina oraz samych filmów, które są w nich wyświetlane. Najwięcej zapłacimy w sytuacji kiedy będziemy chcieli zamówić reklamę we wszystkich kinach danej sieci, przed premierą wielkiego hitu. Najmniej z kolei zapłacimy za reklamę w małym lokalnym kinie. Tutaj warto zauważyć, że reklama w kinie, jest ogromną szansą nie tylko dla dużych przedsiębiorstw, ale również i dla niewielkich lokalnych firm, które chcą zareklamować swoje towary i usługi wyłącznie na lokalnym rynku. Co do skuteczności i efektywności, to reklamy w kinach mogą pochwalić się bardzo dobrymi wynikami, dlatego też w dzisiejszych czasach, bardzo trudno jest wykupić czas reklamowy, podczas największych premier kinowych.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry