Dlaczego warto zainwestować w fulfillment w e-commerce?

Sprawna realizacja zamówień w sklepie online jest podstawą dla zapewnienia satysfakcji klientom. To jasne, że zamówione towary powinny móc jak najszybciej trafić w ręce nowych właścicieli. Do tego kluczowa jest dobrze przemyślana logistyka. Z tego względu konieczna może okazać się inwestycja w fulfillment ecommerce.

Dlaczego warto zainwestować w fulfillment w e-commerce? 1

Sprawna realizacja zamówień w sklepie online jest podstawą dla zapewnienia satysfakcji klientom. To jasne, że zamówione towary powinny móc jak najszybciej trafić w ręce nowych właścicieli. Do tego kluczowa jest dobrze przemyślana logistyka. Z tego względu konieczna może okazać się inwestycja w fulfillment ecommerce.

W pojęcie “fulfillment” zamykają się poszczególne etapy realizacji zamówienia: od złożenia zapytania w punkcie (czyli np. sklepie online), po dostarczenie dobra wprost do klienta. Profesjonalny fulfillment handel elektroniczny pomaga zauważalnie usprawnić sprawiając, że cała odpowiedzialność za sukcesywną logistykę może zostać przekazana w ręce specjalistów.

Profesjonalny fulfillment dla e-commerce

Usługa w której zawiera się fulfillment dla e-commerce została stworzona z myślą o większych i mniejszych sklepach, które każdego dnia muszą zawiadywać licznymi zamówieniami. Prowadzenie sklepu online wiąże się z licznymi wyzwaniami, koniecznością szczegółowego planowania oraz dobrego przygotowania pod kątem logistycznym. Usługa realizacji zamówień ma na celu odciążyć właściciela sklepu, aby można było łatwiej skupić się na prowadzeniu biznesu.

Fulfillment dla e-commerce to przede wszystkim usługi realizowane pod okiem przypisanego do danego sklepu opiekuna, takie jak:

  • integracja IT sklepu – integracja API z platformami takimi jak np. Allegro, Amazon, Ebay, Shopify czy Shoper,
  • przyjęcie towaru do magazynu – w czym zawierać się może przyjmowanie dostaw, nadawanie produktom kodów EAN oraz kompleksowe usługi z zakresu przygotowywania towaru do wysyłki,
  • zawiadowanie wysyłką towaru z magazynu – czyli kompletowanie zamówień (w opcji B2B oraz B2C), także z uwzględnieniem autorskich wytycznych i wreszcie sama wysyłka za pośrednictwem kuriera lub z odbiorem w punkcie,
  • obsługa zwrotów – zarówno przyjęcie towarów, jak i weryfikacja ich jakości;
  • raportowanie online – automatycznie generowane informacje odnośnie realizacji wszystkich zamówień.

Outsourcing takich usług umożliwia odciążyć firmę. Logistyka realizowana przy pomocy nowoczesnych narzędzi umożliwia utrzymanie najwyższej jakości usług. Dla Twoich klientów to pewność szybkich zakupów oraz opcje wygodnego wyboru rodzaju wysyłki, a także realizowanie zwrotów.

Fulfillment – handel elektroniczny na miarę potrzeb klienta

Sprawne działanie sklepu online wymaga szczegółowego planowania oraz odpowiedniego zaplecza logistycznego. O podobne wsparcie dla Twojej firmy pomoże zatroszczyć się KMC-Services. To firma dysponująca wieloletnim doświadczeniem oraz znakomitą kadrą pracowników, którzy specjalizują się w fulfillmencie dla branży e-commerce.

Firma oferuje swoim klientom kompleksową usługę FULFILLMENT 360°, którą z łatwością można dopasować do konkretnych potrzeb w taki sposób, aby Twój sklep internetowy mógł działać jak najsprawniej.

Zadbaj o utrzymanie Customer Experience (CX) na najwyższym poziomie już dzisiaj i postaw na prężny rozwój swojej marki online. Wypełnij formularz na stronie KMC-Services, a otrzymasz wycenę obsługi.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top