dlaZwierzaka.com: tworzymy największą bazę usług online dla zwierząt

Opublikowano: 22 kwietnia 2015. Kategoria: Startupy. Tagi:

Masz zwierzaka? Opisywany stratup dlaZwierzaka.com to nie tylko baza weterynarzy, ale również fryzjerów i hoteli dla zwierząt. Jakie są założenia projektu, jak wygląda zespół i czy można na tym zarobić? Zapraszamy do lektury.

Jak opiszecie swój projekt w 100 słowach?

dlaZwierzaka.com to aplikacja internetowa i mobilna, dzięki której odnajdziesz specjalistów dla Twojego pupila. Gdziekolwiek będziesz. To największa baza weterynarzy, fryzjerów dla zwierząt, hoteli, sklepów i wielu innych usług zoologicznych, która jest już dostępna także na telefonach komórkowych i tabletach. W aplikacji można ocenić przedsiębiorcę i wyrazić swoją opinię. Już niedługo będą dostępne także nowe opcje np. rezerwowanie wizyty przez internet, dodawanie zwierzaków do własnych profili czy zakładanie książeczki zdrowia.

dlazwierzakaa

Skąd pomysł?

Aplikacja dlaZwierzaka.com to największa baza usług zoologicznych online.
Pomysł na nową aplikację zrodził się w głowie Ali Majcherkiewicz – świeżo upieczonej pani weterynarz i Piotrka Hyrczaka – programisty specjalizującego się w aplikacjach mobilnych. Wspólnie postanowili stworzyć serwis, dzięki któremu właściciele zwierzaków mogliby szybko odnaleźć najbliższą lecznicę czy sklep zoologiczny oraz bez problemu dotrzeć na miejsce. Praca ruszyła jesienią 2014 roku, a od listopada prowadzony jest profil aplikacji na Facebooku, gdzie zebrało się już ponad 600 fanów.

Jak wygląda Wasz zespół? W jakim stopniu korzystacie z usług firm zewnętrznych?

Nad aplikacją pracują założyciele (Ala oraz Piotrek) oraz kilka osób (programistów oraz strategów komunikacyjnych) z agencji interaktywnej Zaven z Wrocławia.

Co jest Waszym atutem? Jaki problem rozwiązujecie?

W skrócie: znalezienie weterynarza jeszcze nigdy nie było takie proste!

Aplikacja dlaZwierzaka.com to największa baza usług zoologicznych online. Umożliwia wyszukanie najbliższego specjalisty, przejrzenie profilu usługodawcy oraz porównanie dostępnych ofert. Korzystając z mapy, użytkownicy bez problemu mogą odnaleźć trasę i trafić do wybranego punktu. W aplikacji można też ocenić przedsiębiorcę i wyrazić swoją opinię.

Kto jest Waszą najważniejszą konkurencją? Jakie widzicie bariery w rozwijaniu Waszego projektu?

Nie ma takiej aplikacji na polskim rynku, a my jesteśmy bardzo zaangażowani w pracę nad tym, aby serwis działał bez zarzutu. Dlatego uważamy, że naszym największym zagrożeniem może być to, że po prostu skończą się nam fundusze.

Czy szukacie partnera, który pomógłby rozwijać projekt?

Tak, szukamy inwestora, który mógłby nas wesprzeć finansowo – motywację i zaangażowanie oraz umiejętności już mamy!

Jaki macie model biznesowy i do kogo chcecie docierać?

Największym zagrożeniem może być to, że po prostu skończą się nam fundusze
Nasz model biznesowy to abonament. Chcemy docierać z jednej strony do użytkowników, którzy są właścicielami zwierząt domowych i poszukują specjalistycznych usług dla swoich zwierzaków, natomiast z drugiej strony do przedsiębiorców działających na rynku produktów i usług zoologicznych – żeby mogli promować swoją działalność za pośrednictwem dlaZwierzaka.com. Naszym celem jest ułatwienie komunikacji pomiędzy tymi grupami.

Jak definiujecie swój cel biznesowy na najbliższe pół roku?

Naszym celem jest ciągłe usprawnianie działania aplikacji internetowej i trzech wersji mobilnych (Android, iOS, Windows Phone) oraz wypromowanie jej wśród potencjalnych odbiorców.

Jakie są Wasze plany rozwojowe?

Chcemy do aplikacji dodać nowe opcje takie jak: rezerwowanie wizyty przez internet, dodawanie zwierzaków do własnych profili czy zakładanie książeczki zdrowia.

Wszystkich zainteresowanych przedstawieniem swojego projektu na łamach e-biznes.pl w ramach cyklu „Pokaż swój #startup” zapraszamy do wypełnienia formularza na e-biznes.pl/startup.

Sylwester KozakdlaZwierzaka.com: tworzymy największą bazę usług online dla zwierząt

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.