Katalog produktowy to niezbędny element na targach, konferencjach, wystawach, giełdach i pokazach. Daje klientowi możliwość wnikliwego zapoznania się z ofertą firmy, jednocześnie stając się jej wizytówką. Podpowiadamy, jak zaprojektować profesjonalny katalog reklamowy od A do Z!
Z myślą o kliencie
Projektując katalog, spróbuj spojrzeć na niego oczami potencjalnego klienta. Pomyśl, jakie rozwiązania ułatwią mu odbiór przedstawionych treści, a co wywoła niepotrzebną frustrację. Zastanów się, czy katalog łatwo otworzyć i zamknąć? Czy czcionka nie jest przesadnie mała, a grafiki nie są zbyt nachalne? Czy proporcje między zdjęciami a tekstem zostały zachowane?
Zadbaj o odpowiednie rozmieszczenie poszczególnych elementów oraz rzetelny opis produktu w języku zrozumiałym dla klienta. Treści zawarte w katalogu muszą być nie tylko wartościowe, ale także przedstawione w atrakcyjny sposób. Bądź obiektywny, ale pisz językiem korzyści – klient musi nabrać pewności, że produkt, który sprzedajesz, jest mu niezbędny. Katalog produktowy nie może być nazbyt przeładowany treściami ani grafikami. Czasem lepiej zrezygnować z prezentacji niektórych produktów, aby w folderze nie zaczął królować chaos. Zadbaj, aby zamieszczone w katalogu zdjęcia były doskonałej jakości i prezentowały produkt w sposób zachęcający do zakupu.
Przed oddaniem katalogu do druku dokładnie sprawdź tekst nie tylko pod kątem merytorycznym, ale także stylistycznym, ortograficznym i interpunkcyjnym. Dzięki temu dasz się poznać jako profesjonalista!
Ocenią Cię po okładce
Dobry katalog powinien nie tylko szczegółowo przedstawiać ofertę firmy, ale także pozytywnie wpływać na jej wizerunek. Zawartość to nie wszystko! Odpowiedni projekt i profesjonalne wykonanie mają kolosalne znaczenie. Zadbaj o wysokiej jakości papier, odpowiedni format oraz elegancki sposób wykończenia. Nie mniej ważny jest sposób łączenia stron. Drukarniaonline.pl należąca do czołówki polskich drukarń online oferuje katalogi szyte oraz katalogi klejone za pomocą kleju poliuretanowego (PUR) odpornego na wilgoć, temperaturę oraz działanie rozpuszczalników.
Wyróżnij okładkę za pomocą grubszego papieru lub dodatkowego uszlachetnienia – folią matową lub błyszczącą. Istotne elementy, które szczególnie chcesz wyróżnić, odznacz za pomocą lakieru punktowego. Wysokiej jakości katalogi szyte pozwolą przedstawić ofertę Twojej firmy nawet elitarnemu klientowi.
Wpisy promowane
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!