Firma Promo Expo, organizator targów PROMO EXPO, PROMO GIFTS oraz wydawca magazynu OOH magazine otrzymała w ramach działania 8.1 dotację na stworzenie „Internetowego systemu obsługi imprez targowych”. W przeciągu dwóch lat firma otrzyma prawie 600 tys. złotych na wdrożenie oprogramowania w ramach e-usługi świadczącej wystawcom targów. Wartość całego projektu szacowana jest na prawie 800 tys. z czego aż 85% kwoty zostanie objęta dotacją w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
– Projektowany przez naszego podwykonawcę system ma zmniejszyć do minimum obciążenie wystawcy koniecznością wypełnienia olbrzymiej ilości formularzy. Dodatkowo będzie platformą komunikacyjną zarówno z wystawcami, zwiedzającymi, jak i z dziennikarzami. Pierwsze prototypy zaskoczyły nas olbrzymią funkcjonalnością – mówi Robert Załupski, General Manager Promo Expo.
Głównym celem projektu na poziomie produktu jest realizacja e-usługi w postaci internetowego systemu obsługi imprez targowych, pozwalającego na zgłaszanie zapotrzebowania na powierzchnię targową, konferencyjną oraz inne usługi związane z organizacją imprezy targowej. Do dodatkowych produktów projektu można zaliczyć również produktowy serwis internetowy, który będzie promował stworzoną e-usługę wśród potencjalnych odbiorców – organizatorów imprez targowych w Polsce i na świecie.
System będzie kompleksowym narzędziem do raportowania i zlecenia realizacji zamówień w firmie obsługującej poszczególne imprezy targowe. Można go będzie również wykorzystywać do mniejszych projektów seminaryjno-kongersowych. Projekt odpowiada na potrzeby organizatorów imprez targowych w zakresie usprawnienia działań związanych z organizacją targów od strony obsługi wystawców, zwiedzających i mediów oraz zmniejszenia kosztów prowadzenia takiej obsługi oraz na potrzeby wystawców, zwiedzających i mediów w zakresie usprawnienia procesu rejestracji i innej obsługi mogącej być przeprowadzaną zdalnie podczas przygotowywania imprez targowych.
W ramach dotacji PROMO EXPO otrzyma także środki na stworzenie strony produktowej, wynagrodzenia dla pracowników pracujących przy projekcie oraz kampanię marketingową. Realizacja projektu potrwa do listopada 2010 r.
Wpisy promowane
- Automatyczne ustawianie cen w sklepie i na portalach sprzedażowychJeżeli sprzedajesz w sieci a asortyment wystawiasz na wielu kanałach równocześnie, koniecznie przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak zminimalizować ...
- Sprawdź profesjonalny system do zarządzania energią w firmieEfektywne zarządzanie energią elektryczną w firmie ma ogromne znaczenie. Pozwala na obniżenie kosztów oraz wpływa pozytywnie na zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
- Darmowe dostawy od IdoSell i ORLEN PaczkiORLEN Paczka dołącza do Smile – usługi od IdoSell, dzięki której sklepy internetowe mogą oferować swoim klientom darmową dostawę do ...
- Big Cheese Studio zapowiada dodatek Sushi do pierwszej części Cooking SimulatoraBig Cheese Studio kontynuuje prace nad drugą częścią kulinarnego hitu Cooking Simulator o nazwie Cooking Simulator 2: Better Together, w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.