Od 1 lipca system Dotpay S.A. oferuje sprzedawcom internetowym możliwość dokonywania rozliczeń transakcji w postaci gotówkowych wpłat na terenie całego kraju w sieci Kantor Polski.
Wprowadzona forma realizacji płatności jest szczególnie atrakcyjna dla tych klientów sklepów i serwisów internetowych, którzy nie są zwolennikami używania kart płatniczych przy transakcjach online, a dla których istotna jest szybkość dokonanej operacji. Dzięki rozwiązaniom informatycznym, opracowanym przez Dotpay, we współpracy z Kantor Polski S.A., zarówno kupujący, jak i sprzedawca otrzymują potwierdzenie zrealizowania płatności i zaksięgowania jej na rachunku odbiorcy w momencie dokonania wpłaty .
Andrzej Poniński, Prezes Dotpay S.A. powiedział : „Uruchomienie obsługi wpłat gotówkowych w trybie online jest naturalnym krokiem po tym, jaki zrobiliśmy w 2007 roku wspólnie z siecią VIA Moje Rachunki. Wtedy – także jako pierwsi w Polsce – wprowadziliśmy gotówkowy sposób rozliczeń za zakupy internetowe. Teraz z kolei jako pierwsi przenosimy wpłaty gotówkowe „poziom wyżej” – udostępniając gotówkową formę płatności, doprowadzoną do pełnej wersji online. Miło mi poinformować także, iż dzięki współpracy Dotpay z siecią Żabka, także wpłaty gotówkowe Dotpay realizowane w sklepach sieci Żabka stały się onlinowe. Sprzedawca nie musi więc czekać już na potwierdzenie wpłaty – transakcje realizowane i księgowane są na koncie sprzedawcy bezzwłocznie.”
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.