Drukowanie katalogów – na co zwrócić uwagę?

Reklamy z katalogu generują znaczną część zysków w dużych przedsiębiorstwach. Nawet mniejsze firmy mogą skorzystać z tej techniki marketingowej, trzymając się kilku prostych wskazówek dotyczących drukowania katalogów. Katalog powinien nie tylko przyciągać uwagę potencjalnych klientów, ale także musi być odpowiednio złożony, łatwy do przeglądania i wypełniony pomocnymi informacjami.

Wybierz firmę drukarską

Znalezienie renomowanej i niezawodnej firmy drukarskiej jest prawdopodobnie pierwszym i najważniejszym krokiem. Istotne jest, aby znaleźć firmę, która nie tylko ma doświadczenie w drukowaniu typu katalogu, którego wymaga Twoje przedsiębiorstwo, ale także ma reputację zapewniającą szybką i jakościową usługę. Przyjrzyj się ofercie drukowania katalogów w drukarni JKB Print, w której na pewno znajdziesz coś dla siebie. Odwiedź stronę https://www.jkbprint.pl/katalogi

Drukowanie katalogów – na co zwrócić uwagę? 1

Bądź przygotowany – poznaj swoją drukarnię

Ważne jest, abyś był przygotowany przed wizytą w drukarni. Zadaj sobie pytanie, ile katalogów potrzebujesz, ile stron chcesz i jaki ma być styl wydruku. Inne czynniki, które należy wziąć pod uwagę to wybór kolorów, rodzaj papieru i oczywiście zawartość. Zawsze dokładnie sprawdź informacje w swoim katalogu przed wysłaniem go do druku. Upewnij się, że wszystkie treści są odpowiednio zredagowane i że klienci otrzymują wszystkie niezbędne informacje, aby kupić produkt. Podczas gdy wybrana firma drukarska oferuje różne opcje dotyczące kolorów i rodzajów papieru, zawsze dobrze jest zaprezentować swoją koncepcję.

Okładka katalogu

Powiedzenie „nie oceniaj książki po okładce” nie jest prawdziwe w przypadku reklam katalogowych. Potencjalni klienci natychmiast stworzą wrażenie o Twojej firmie i zawartości katalogu na podstawie okładki. Ogólny projekt i jakość okładki katalogu to główna strategia reklamowa, która przyciągnie potencjalnych klientów, zachęci ich do pobrania katalogu i przeglądania go. Rodzaj papieru używanego do okładki katalogu powinien być grubszy niż ten stosowany wewnątrz. Grubość okładki często decyduje o żywotności katalogu. Dodatkowo warto używać jaśniejszych kolorów, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów.

Strony katalogu

Wewnętrzne strony katalogu są zwykle drukowane na papierze o mniejszej gramaturze niż w przypadku okładki. Jednak waga papieru wybranego na stronach wewnętrznych powinna być określona na podstawie liczby stron, a także rodzajów oferowanych produktów. Jeśli Twoja firma sprzedaje głównie produkty przemysłowe, prawdopodobnie możesz wybrać papier o mniejszej gramaturze. Jeśli reklamujesz produkty wysokiej klasy, takie jak biżuteria, ubrania luksusowe lub elementy wystroju domu, możesz wziąć pod uwagę grubszy papier o jakości podobnej do tej użytej na okładce. Wybrane kolory są zwykle bardziej stonowane na stronach wewnętrznych i powinny być dopasowane do sprzedawanych przez Ciebie produktów. Przy obecnej technologii druku pełne czterokolorowe drukowanie kosztuje mniej więcej tyle samo, co przy 2-3 kolorach. Jednak w przypadku produktów high-end można rozważyć szerszą paletę kolorów, która spodoba się wszystkim klientom.

Drukowanie katalogów – na co zwrócić uwagę? 2

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top