Agencja Mmd Public Relations Poland Sp. z o. o. wygrała przetarg na obsługę marki Durex w zakresie Światowego Raportu Durex 2002.
Mmd świadczyć będzie marce Durex pełen zakres usług public relations obejmujący media relations, monitoring prasy, mailing, sponsoring, przygotowywanie i organizację imprez.
Pierwszym projektem realizowanym w ramach współpracy jest przygotowanie, realizacja i monitorowanie Światowego Raportu Durex 2002 w Polsce, który ruszył oficjalnie 20 sierpnia a zakończy się 29 września 2002 roku. Wyniki z 51 uczestniczących w projekcie państw, po porównaniu i analizie zostaną opublikowane w postaci Raportu Durex, tuż przed Światowym Dniem Walki z AIDS przypadającym 1 grudnia 2002.
Durex, czołowa marka prezerwatyw na świecie, organizuje co roku od 1996 roku globalny projekt badawczy pod nazwą „Światowy Raport Durex”, pozwalający na bieżąco śledzić i analizować zmiany i tendencje w postawach i zachowaniach seksualnych ludzi z całego świata. W rezultacie poprzednich badań Durex przeprowadził szereg kampanii edukacyjnych mających na celu uświadamianie ludzi na temat bezpiecznego seksu.
„Naszym, celem, jako marki Durex jest propagowanie kultury zdrowotnej, również w aspekcie zapobiegania rozprzestrzenianiu się AIDS i innych chorób przenoszonych drogą płciową”- powiedziała Liliana Cimaszewska, Product Manager marki Durex.
Tegoroczne badanie respondentów przeprowadzone będzie po raz pierwszy w trybie on-line, przy pomocy ankiety umieszczonej na stronie internetowej http://www.durex.pl. By zachęcić do wypełniania ankiety, Durex rozda nagrody wszystkim tym, którzy przyjdą w kolejne weekendy września do kafejek internetowych w Łodzi (14 września), Krakowie (21 września), Gdańsku (21 września), Warszawie i wypełnią ankietę.
Ostatnia z organizowanych przez Durex imprez promocyjnych odbędzie się 28 września w Warszawie w Centrum Rozrywki Atomic w Galerii Mokotów. Gościem honorowym spotkania będzie Prof. Zbigniew Lew Starowicz, który chętnie udzieli odpowiedzi na wszelkie pytania na temat postaw i zachowań seksualnych Polaków.
„Coroczny Raport Durex jest doskonałym sposobem na uzyskanie informacji z całego świata na temat różnych zagadnień ze sfery życia seksualnego. Badanie umożliwia zebranie i analizę danych dotyczących zarówno poważnych problemów związanych z uświadomieniem seksualnym, AIDS czy innymi chorobami przenoszonymi drogą płciową, jak i mniej ważnych merytorycznie, aczkolwiek ciekawych i zabawnych informacji dotyczących na przykład muzyki, której najchętniej słuchamy w chwilach miłosnych uniesień.”- powiedziała Liliana Cimaszewska, Product Manager marki Durex w Polsce. „Wybraliśmy Agencję Mmd, gdyż uważamy, iż firma ta może nam pomóc w promowaniu Raportu w Polsce, jako że przedstawiona przez agencję strategia działania zawiera w sobie innowacyjne i praktyczne jednocześnie pomysły na zachęcenie jak największego grona osób do wzięcia udziału w badaniu. Poza tym agencja Mmd w realizowanych przez siebie projektach świetnie łączy doświadczenie w promowaniu produktów konsumenckich z doświadczeniem w organizowaniu kampanii edukacyjnych”.
„Cieszymy się, że możemy pracować z Durexem nad tym ogólnoświatowym przedsięwzięciem. Mamy również nadzieję na ścisłą współpracę przy realizacji projektów edukacyjnych. Jesteśmy zadowoleni z faktu, że już w pierwszym tygodniu ponad 3000 Polaków wypełniło ankietę. Tym bardziej chcielibyśmy zachęcić wszystkich do wzięcia udziału w tym badaniu i wypełnienia anonimowej ankiety zamieszczonej na stronie www.durex.pl „- powiedziała Sconaid McGeachin, Dyrektor Generalny Mmd Public Relations Poland.
http://www.durex.pl
http://www.mmd.com.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.