Duża dawka e-commerce i IT – przegląd najważniejszych wydarzeń najbliższych dni

Opublikowano: 30 kwietnia 2015. Kategoria: Rynek. Tagi:

W najbliższych dwóch tygodniach na osoby, które poszukują dużej dawki inspiracji czekają trzy fantastyczne wydarzenia – dwa w Warszawie i jedno w Katowicach. Będzie dużo informacji o e-commerce, m-commrce oraz IT. Będą to również świetne okazje do nawiązywania nowych kontaktów. Sprawdźcie, gdzie warto się wybrać! 

Tu po długim weekendzie majowym na Stadionie Narodowym odbędzie się druga edycja Ecommerce Day. Organizatorzy zapowiadają, że będzie to 13 prelekcji, czyli 510 minut z największymi ekspertami e-commerce z takich firm jak Google, Twitter, Shoplo, PayPal czy Allegro. W zeszłorocznym wydarzeniu wzięło udział ponad 250 e-sprzedawców. W tym roku liczba ta zwiększy się do 350 osób oraz setek kolejnych dzięki transmisji online.

Więcej szczegółów: Ecommerce Day

W tym samym czasie, 5 maja, Katowice będą gościły Targi E-meeting. Organizatorzy imprezy przekonują, że to jedyne wydarzenie w Polsce, które łączy branże e-commere i m-commerce. Na miejscu można spodziewać się kuluarowych spotkań z klientami, dostawcami rozwiązań z branży, ale także prezentacji najnowszych produktów i usług. Wstęp na Targi jest bezpłatny, wystarczy się wcześniej zarejestrować.

Więcej szczegółów: Targi E-meeting

10 maja, znów na Stadionie Narodowym, odbędzie się zaś druga edycja IT Future Expo, czyli największe targi informatyczne w Polsce. Będzie okazja do zapoznania się z najnowszymi technologiami, trendami oraz innowacjami informatycznymi na rynku polskim oraz zaczerpnięcia informacji i opinii o prezentowanych produktach przez ponad 100 firm. Impreza ma charakter branżowy. Targi kierowane są zatem do wszystkich reprezentantów firm oraz instytucji.

Więcej szczegółów: IT Future Expo 2015

Dawid ZarazińskiDuża dawka e-commerce i IT – przegląd najważniejszych wydarzeń najbliższych dni

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.