Netia rozpoczęła w Internecie kampanię reklamową swojej najnowszej promocji hostingu o nazwie DwuPak Hostingowy.
Kampania ma na celu zapoznanie internautów z nową ofertą produktu NetHosting oraz towarzyszącą jej promocją. Obecnie Klienci Netii mogą wybrać jeden z 3 gotowych pakietów – Sputnik, Viking lub Voyager, różniących się między sobą wielkością udostępnianej powierzchni dyskowej oraz limitem transferu dla serwisu WWW. Nowością na rynku jest udostępnienie użytkownikom we wszystkich pakietach nielimitowanej ilości ruchu pocztowego. Klienci potrzebujący niestandardowych rozwiązań mogą skorzystać także z nowatorskiego pakietu NetPioneer, pozwalającego na dostosowanie parametrów usługi do indywidualnych potrzeb.
Przy zakupie dowolnego z pakietów NetHostingu w okresie objętym promocją każdy otrzyma dodatkowy pakiet Sputnik za 1 zł netto przez cały czas obowiązywania umowy. W ten sposób Klienci uzyskują dostęp do wygodnego środowiska testowego, pozwalającego na testowanie nowych funkcjonalności firmowych serwisów WWW bez obawy o błędy i przerwy w działaniu.
Kampania DwuPak Hostingowy skierowana jest przede wszystkim do klientów biznesowych. Reklama wykorzystuje wizerunek dwóch puszek na napoje energetyczne. Twórcom kreacji zależało na tym, by różniły się one wyraźnie od pozostałych reklam firm oferujących hosting. Dlatego kampania nie skupia się na agresywnych obniżkach cen, tylko wskazuje wprost na korzyści, jakie wynikają ze stosowania NetHostingu w firmach.
Kampania trwa w okresie od 27 marca do 26 kwietnia 2006 r. Za planowanie i zakup powierzchni reklamowej odpowiedzialny jest MEC Interaction – departament internetowy domu mediowego Mediaedge:CIA. Kreację wykonał Marcin Kamieniak, pracownik Netia S.A. Wykorzystane zostały m.in. takie formy reklamowe jak brandmark, billboard i artykuły sponsorowane.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.