3 maja na antenie Telewizji POLSAT ruszyła kampania Fundacji POLSAT pod hasłem „Dzieci dzieciom” będąca kontynuacją akcji „Wystarczy chcieć”.
Jednym z najważniejszych zadań kampanii „Dzieci dzieciom” jest pokazanie integracji dzieci zdrowych z chorymi i uświadomienie widzom, że choroba nie musi stanowić przeszkody w zgodnym funkcjonowaniu obok siebie zarówno dzieci zdrowych, jak i dotkniętych chorobą. Podopieczni Fundacji POLSAT mają także marzenia i pasje, które chcą rozwijać wspólnie ze swoimi zdrowymi przyjaciółmi.
Kampania jest wyjątkowa także poprzez narrację. W spotach Fundacji Polsat zdrowe dzieci w prosty i ciepły sposób opowiadają o chorobach, zmaganiach i marzeniach swoich chorych kolegów. Pokazują dorosłym, że czasami wystarczy poświęcić odrobinę wolnego czasu, aby pomóc w opłaceniu leczenia lub rehabilitacji dziecka. To tak niewiele – WYSTARCZY CHCIEĆ !”
Bohaterowie spotów to podopieczni Fundacji POLSAT. Dzieci pogodne i ciekawe świata. Jednym z nich jest Tymoteusz chory na artogrypozę, który pisze i maluje ustami, gra w gry komputerowe oraz piłkę nożną. Jego historię opowiadają zaprzyjaźnieni z nim Benjamin i Mateusz. O cierpiących na mukowiscydozę siostrach Patrycji i Natalii opowiada ich kuzyn Mateusz. Przed kamerami zdradza wielkie marzenie dziewczynek o byciu księżniczkami. Kolejne rodzeństwo chorujące na mukowiscydozę to Beata i Tomek. Ich zamiłowania artystyczne ujawniają Ola i Ewa.
Celem kampanii jest również zebranie funduszy na leczenie i rehabilitację dzieci – podopiecznych Fundacji POLSAT. Do tej pory, dzięki hojności telewidzów, w ramach kampanii „Wystarczy chcieć”, udało się zebrać 27 819 618,00 zł, które w całości zostały przekazane na leczenie i rehabilitację dzieci.
Pierwsza odsłona akcji „Wystarczy chcieć” miała miejsce 17 stycznia 2008 roku. Wówczas o pomoc apelowały osobowości i autorytety ze świata kultury: Jerzy Stuhr, Małgorzata Foremniak, Leszek Możdżer, Magdalena Różdżka, Paweł Wilczak Agnieszka Włodarczyk, Cezary Żak, Edyta Górniak, Kayah, Grzegorz Markowski, Maryla Rodowicz, Michał Wiśniewski, Nina Terentiew, Agata Młynarska, Krystyna Czubówna, Katarzyna Cichopek, Joanna Koroniewska, Maciej Dowbor, Krzysztof Ibisz, Wojciech Eichelberger. Wszyscy wystąpili w spotach Fundacji Polsat charytatywnie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.