#e-biznes festiwal ponownie w Krakowie

Opublikowano: 12 listopada 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

#e-biznes festiwal wraca do Krakowa i zaprasza na III edycję projektu osoby interesujące się nowymi technologiami, mediami internetowymi, prowadzeniem biznesu w sieci.

Od 13 do 15 listopada Kraków stać ma się stolicą polskiego e-biznesu. W trakcie trzech dni festiwalu eksperci poruszą zagadnienia związane z prowadzeniem biznesu w sieci. 13 listopada, w trakcie mobile day, przyglądać będą się technologiom mobilnym, ich rozwojowi oraz zastosowaniu w biznesie i życiu codziennym oraz prawnym aspektom związanym z działalnością w IT.

e-biznes festiwal

Kolejny dzień, 14 listopada, to marketing day, w czasie którego prowadzone będą rozmowy o projektowaniu i wdrażaniu kampanii e-marketingowych w mediach społecznościowych, analizie skuteczności działań i mierzeniu konwersji, a także zastosowaniu narzędzi e-marketingowych w biznesie i projektach startup.

Festiwal zakończy 15 listopada business day.

W tym roku festiwal odbędzie się na terenie Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie (al. Mickiewicza 30) w pawilonie B-1. Udział w konferencji jest bezpłatny, wymagana jest jedynie wcześniejsza rejestracja na stronie internetowej.

Partnerem strategicznym wydarzenia jest Województwo Małopolskie. Partnerami wydarzenia są m.in. Grupa Interia.pl, Kei.pl, Semahead – Agencja SEM, SalesManago Marketing Automation oraz smsAPI.pl. Organizatorem projektu jest #ebf group oraz Fundacja Studenckie Forum Business Centre Club. Nasza Redakcja objęła wydarzenie patronatem medialnym.

Zainteresowanych projektem zapraszamy na oficjalną stronę wydarzenia: krakow.efestiwal.net oraz na profil na Facebooku.

Dawid Zaraziński#e-biznes festiwal ponownie w Krakowie

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.